1

søndag, 28. oktober 2012, 12:50

Ind til nu har det været fuldt lovligt at jailbreake ens iPhone smartphone og iPad tablet. Et jailbreak giver fuld adgang til kernen af iOS, hvor på man kan omgå at enhederne er låst.

Det er Digital Millennium Copyright Act, eller blot DMCA, der ved ændring af en tidligere afgørelse gør det ulovligt og sammenligner det med at man bryder Apples copyright ved at jailbreake.

Ændringerne får udelukkende indflydelse for dem der køber en iPhone eller iPad efter den 26. januar 2013. Ændringerne får ingen indflydelse for dem der allerede har en, eller køber en inden den 26. janaur 2013.

Grunden til at ændringen er kommet igennem er, at et jailbreak gør det muligt at installere pirat software på enhederne.

Med ændringen er man samtidig tvunget til at bruge Apples iTunes App store, hvis man da ikke er ligeglad med at man ikke må jailbreake Apples iPhone og iPad.

Link: VR-Zone

http://www.tweak.dk/nyheder2.php?id=3523…_iPhone_og_iPad

2

søndag, 28. oktober 2012, 13:29

... i USA.

Vi kan selvfølgelig gøre som det passer os i Danmark da der ingen rets præcedens er på området om hvorvidt det er tilladt.

Og jeg tvivler STÆRKT på at dette får lov at flyve i USA længe - lukkede PERSONLIGE EJENDELE er lidt en varm sag derovre for tiden.

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT S340 Elite | Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandløling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

3

søndag, 28. oktober 2012, 14:56

Og var det blevet ulovligt her i Danmark, havde jeg sgu gjort det alligevel.
Så længe det ikke bringer andres sikkerhed i fare på nogen måde, tillader jeg sgu at gøre hvad jeg vil
med de ting jeg har købt og betalt med mine egne penge.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.