Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 14. november 2014, 14:07

Har opdateret min Sony Xperia Z2 smartphone til Android 4.4.4. Men nu kan jeg ikke længere tage telefonen.

Telefonen ringer og vibrerer fint, men der kommer bare ingen mulighed for at tage telefonen.

Skærmen viser blot det den nu gjorde før opkaldet. Der kommer ikke noget op med indgående opkald.

Hvad pokker kan det være ?!?

Det her løser ikke problemet:

http://talk.sonymobile.com/t5/Xperia-Z-Z…/884167#U884167

Settings > apps > all > dialer/phone > clear data > restart phone > check again

2

fredag, 14. november 2014, 14:48

Personligt ville jeg resette telefonen. Der er vel ikke andet for, da det vel tager tid inden Sony får rettet fejlen.

Acer Aspire E5-573 15,6"

3

fredag, 14. november 2014, 15:14

Har lige fået svar, og det virkede faktisk.

Please make sure that "InCallUI" is not disabled under Settings -> Personalisation -> Manage notifications -> All.

Interessant nok havde Android 4.4.4 opdaterien fuldstændig deaktiveret InCallUI.

Ser endda ud til at jeg stadigvæk ikke har fået den nye 4.4.4 dialer.

Men nu virker det i hvert fald.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.