Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 4. januar 2014, 22:17

Hej alle.
Det er sådan, at min mor overvejer at købe en tablet i form af en Microsoft Surfact.
Hun skal bruge den til når hun er på loppe- og kræmmermarkeder, hvor hun sælger nogle af hendes broderier, dukketøj ect, som også findes på hendes webshop , hvis folk så spørger hende om hun ikke kan lave fx en bestemt hund som broderi, så vil hun gerne have mulighed for at kunne finde den og vise den på tabletten med det samme.
Jeg tænker bare, at hun kan nøjes med den lille Surfact 2 med 32 GB, den er vel fin nok?
Hun har jo så et broderiprogram, som hun gerne vil have på den, men kan det lade sig gøre? Jeg mener bestemt der er Windows 8, ligesom der er på hendes computer. Der virker det fint, men kan det lade sig gøre installere almindelige programmer på den eller?
Hvis ja, kan man så tilslutte et ekstern DVD-drev til den?o

Jeg håber ikke at alle spørgsmålene er forvirrende, så ellers sig til. :)

Mvh kent

2

lørdag, 4. januar 2014, 22:32

Den almindelige Surface har kun Windows RT. Tjek om programmet findes til Windows RT.

3

lørdag, 4. januar 2014, 22:41

Den almindelige Surface har kun Windows RT. Tjek om programmet findes til Windows RT.

Hm. Programmet her findes ikke som app, da det oprindeligt er lavet til Windows 7, men kører fint på Windows 8.

4

lørdag, 4. januar 2014, 22:56

I så fald vil det ikke virke på Surface. I stedet vil en Surface Pro være nødvendig.

5

søndag, 5. januar 2014, 01:31

I så fald vil det ikke virke på Surface. I stedet vil en Surface Pro være nødvendig.

Hm. Den er lige lidt dyr til hende.
Jeg søgte lidt på EDBpriser efter tablets med Windows 8, der kom den frem med denne http://www.edbpriser.dk/tablet/asus-vivo…id-7298222.aspx

Er den noget værd? Eller kan du finde en med Windows 8, hvor man kan installere alm programmer på?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.