Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 6. december 2013, 21:46

Hejsa
Vi skal snart have Apple som det nye arbejdsredskab på mit arbejde, og det stinker lidt hvis man er passioneret Android og Windows mand som jeg.
En MacBook pro kan man jo formaterer og lægge Win 7/8 på, så det er ikke noget problem, men det er det med iPad'en. Har I erfaring med eller set nogen guides til hvordan man kan lægge Android på en iPad. Har ikke haft held med at finde andet end Android themes indtil videre.

www.stormeren.dk

Få nyeste opdates omkring mine projekter på facebook sitet "Stormeren"

2

fredag, 6. december 2013, 22:29

Uden at søge for meget på nettet omkring emnet, så vil jeg sige at det nok påvirker din iPads ydeevne ret meget.
iOS er optimeret til det hardware det skal køre på, Android er overhovedet ikke til det hardware.

Men hey, jeg fandt den her sjove video:

:D

3

søndag, 8. december 2013, 15:40

Kunne bestemt ikke forestille mig det er noget der vil køre ret godt pga manglende drivere til det forskellige hardware.

Meeeen...
Derfor betyder det ikke at folk forsøger alligevel:
http://liliputing.com/2010/11/openibook-…on-the-way.html

4

mandag, 9. december 2013, 12:50

Der er ingen mulighed for at installere android på en iPad.

Der har været mulighed for installation af anden styresystem, men da der ikke er kommet Jailbreak til iOS 7.0 er det endnu ikke muligt.

Jeg kan dog ikke anbefale at installere Android på en Apple iPad

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.