Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 10. september 2013, 23:19

Hej Tweak!

Erhvervede mig en Galaxy S3 for nogle uger siden, men er lidt stødt ind i et problem.

Den har åbenbart uden jeg har opdaget det, synkroniseret nogle billeder ind i min telefon som jeg ikke har mulighed for at slette, hverken via telefonens interface eller via USB-forbindelse. Har også prøvet i Samsung Kies, men der synes de heller ikke at være synlige - hvad gør jeg for at få dem væk ?

2

fredag, 13. september 2013, 00:18

Har du prøvet at nulstille telefonen?

3

lørdag, 14. september 2013, 16:59

Hvis jeg nulstiller telefonen, kommer billederne vel bare igen så snart den får lov at synkronisere med en af de konti hvor billederne ligger ?

4

fredag, 27. september 2013, 12:44

Nej, hvis du nuller telefonen sletter du jo de konto oplysninger, så ikke har nogen andre kontoer at sync'e med. Når den er nullet taster du dine egne oplysninger ind.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.