Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

2

lørdag, 4. maj 2013, 04:56

Kender ikke til de nævnte tablets, men hvis du vil anskaffe
dig en tablet synes jeg bestemt du bør overveje en Nexus 7.

http://www.proshop.dk/iPad-og-tablet/ASU…paign=pricesite

Eneste ulempe jeg lige kan komme på med hensyn til Nexus 7
er at man ikke kan udvide hukommelsen.

3

lørdag, 4. maj 2013, 09:54

Har selv en Nexus 7 og det er en rigtig god tablet til prisen.

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 1x128GB SSD
PowerColor R290 PCS+ I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Dell U2311H I Logitech G500 + CM Rapid fire TK keyboard
Wii U- PS3 Slim 120GB - Xbox360 Premium 20GB

4

lørdag, 4. maj 2013, 14:08

Er godt klar over at nexus 7 er en fremragende tablet....

Nu var det bare mere de andre jeg var interesseret i om de er noget værd....

Ved godt en nexus 7 er billig til den ydelse den leverer.... med hvis det skal være et alternetiv, hvilken billig tablet er så bedst ?

5

lørdag, 4. maj 2013, 15:19

Har prøvet 3 budget-tablets, og jeg har ikke været positivt overrasket desværre.

-De har alle haft deres forskelligheder, og bogstavelig talt ganske irriterende at bruge.

Fordelen ved 2 af dem, i forhold til eksempelvis Samsungs, har været tilslutningsmulighederne, men derefter er der kun ulemper. Men man sparer selvfølgelig lidt.

Ville dog aldrig bruge penge på en middel-mådig tablet, da man bliver bims i låget af at bruge dem.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

6

fredag, 10. maj 2013, 02:04

Ok... hvad så med de billige fra bla. acer, asus, denver og medion ? nogen erfaringer ?

7

fredag, 24. maj 2013, 15:20

Som beskrevet tidligere så er nexus et rigtigt godt valg! Jeg har dog selv en asus transformer og har den kan jeg også varmt anbefale!

8

fredag, 24. maj 2013, 17:09

Har flere gange købt billige tablets, endda flere direkte fra Kina.

Generelt set, så er de ofte bedre på papiret end virkeligheden.
Ofte har de så mange bugs/fejl, at man ender med ikke at bruge dem - og der er ret ringe firmware/opdatering support på dem.

Der kan være mange penge at spare, men sørg for at prøve den eller få mulighed for at retunere dem, for ellers kan du nå at bruge mange penge på tablets 8)

9

fredag, 24. maj 2013, 19:26

ASUS og Acer er generelt ok når man snakker tablets - men husk på: Du får hvad du betaler for i tablet verden... OG lidt ekstra er oftest givet rigtigt godt ud ved tablets...

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

10

mandag, 1. juli 2013, 13:25

Min niece har lige gået en tablet PC, jeg kan desværre ikke huske hvilken, men den kostede under en tusse og den er helt perfekt til hendes brug. Hun er 13 og bruger den kun til at surfe, spille, tegne og læse på.

Selv har jeg en iPad 3 og jeg kunne ikke finde på at købe andet til mig selv. Men jeg bruger den også arbejdsmæssigt + at jeg godt kan lide alt det ekstra tilbehør der bliver lavet til iPad. Jeg har f.eks. købt et kvalitets iPad 3 cover i læder og overvejer også at købe et med tastatur.
Til de andre "no name" tablet PC'er kan man ikke finde helt så meget cool tilbehør.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.