Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 21. februar 2013, 10:31

Hej
Jeg blev i dag kaldt op af dette nr.: +1-304-212-2579. Jeg svarede ikke, men efterfølgende læste jeg dette: http://www.everycall.us/phone-number/1-304-212-2579/. Jeg har en Android telefon og har aldrig brugt iTunes, så det er jo underligt...

Er der andre, der har fået opkald derfra?

/DMT

EDIT: Har ikke oplevet uregelmæssigheder på mine computere og bruger AVG Antivirus 2012, så burde være ret godt sikret synes jeg...

LAPTOP (Win7 64-bit): Lenovo Thinkpad x121e (E-300)

2

torsdag, 21. februar 2013, 16:35

kan være et skift i deres spammetoder.... andre tlf spammere ringer op efter en liste af numre.

tænkte på om en af dine kammis har en iphone... det kan godt være at de har fået en lille bacille i systemet og at spammerne har fået dit nummer derfra... så det kunne være smart at spørge iphone ejere i din omgangskreds ad...

Har ikke selv fået opkald derfra, der er dog heller ikke mange af mine kammis der har iphones eller itunes...

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.