Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 17. december 2012, 17:07

Hej folkens.

Som overskriften siger, så har jeg et lidt mærkeligt problem.
Både min og fruens mobil viser at klokken er 19.05 hvor den rigtige tid er 17.05.

Vi har begge Telmore.
De har gjort det før, hvor det så går tilbage til normal tid i løbet af nogle timer.

Er der nogle der kender til problemet?

Christian.

2

mandag, 17. december 2012, 23:41

Nu kende jeg ikke lige HTC, men kan i ikke bare sætte den til manual tidsindstilling i stedet for det opdatere automatisk?

3

fredag, 21. december 2012, 14:19

Hej folkens.

Som overskriften siger, så har jeg et lidt mærkeligt problem.
Både min og fruens mobil viser at klokken er 19.05 hvor den rigtige tid er 17.05.

Vi har begge Telmore.
De har gjort det før, hvor det så går tilbage til normal tid i løbet af nogle timer.

Er der nogle der kender til problemet?

Christian.

Når du siger at både din og fruens mobil gør det samme, så syntes jeg det er oplagt at spørge om i har identiske mobiler?
Mange telefoner henter tiden fra netværket (dvs. i jeres tilfælde Telmore/TDC), så det kan være dér problemet ligger (altså udenfor jeres rækkevidde).

Som Bubbi er inde på, burde i kunne sætte telefonerne til IKKE at hente tiden fra netværket, samtidigt kan i prøve at se om der noget sted er sat en tidszone, hvis tidszonen er sat forkert, kan det være en del af årsagen.

Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.