Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 12. november 2012, 15:57

Hejsa.

Da jeg selv overvejer at skifte min iPhone 4 ud med en HTC 8X eller en Nokia Lumia 920, vil jeg godt høre om der er noget der har erfarring
med en mobil med dette OS, og hvorledes det kører/virker ?

Jeg har læst en del reviews, og er godt klar over det helt store minus ved et skifte bliver de manglende Apps, men jeg har kigget på de 10-12 Apps
fra min iPhone 4 jeg SKAL have, og alle findes nu til WP.

Er stadig i tvilv om hvilken model det skal være, dog er jeg 99.5% gået helt væk fra Samsung Ativ. Det bliver Lumia eller 8X.

Input ønskes :)

Jan

2

tirsdag, 13. november 2012, 08:52

Jeg ville gå efter Lumia pga. fedt design, godt kamera (med god stabilisator) og fordi det Nokia :)
Nogle folk klager over at den er meget tung - det ser jeg som et kvalitetsstempel.
Omvendt synes nogen også at den nye iPhone 5 er for let, så man kan ikke stille alle tilfredse.

HTC har jeg mistet alt for, eftersom de spytter 10 telefoner ud i minuttet efterhånden, og deres Android overlay "Sense" er elendigt. Heldigvis kan de ikke sådan noget på WP7/8, her er de begrænset til en samling apps i stedet.

Når/hvis jeg skal skifte min SGSII ud så bliver det sandsynligvis en 920'er hvis der skulle skiftes i dag.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.