Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Jeg ville afvente Galaxi SIII, der skulle komme i løbet af et par måneder. Skiftede selv fra en 3gs til SII og har ikke fortrudt. Jeg er bestemt en Android mand nu og der skal virkelig ske et mirakel, hvis jeg skal tilbage til Iphone igen.. Og har prøvet dem alle, men er ikke længere imponeret, som jeg var da 3gs kom ud
prøv og se på wp7 de ser rimelige lovene ud og har fået gode anmeldelser fra store tech folk men du bliver godt nok til at vente lidt med at købe da nokias flag ship lumina 900 ikke er kommet til danmark http://www.3.dk/d/nokia-lumia-900/?gclid…CFYsntAodgVzjmQ
ellers vil jeg købe noget iphone igen måske jailbreak den så du får den åbenhed som nogle gerne vil have
hvad pris leje taler vi om ???
har lige købt en sensation til konen for 2700 ved elgiganten :-) det var det bedste tilbud der var i vores prisklasse :-) sådan lige nu og her.