Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 9. januar 2012, 15:55

Hej

Den gamle skal have en ny telefon, til MAX 3000 kr.
Han er telenor kunde og deres mobiler kan findes her: http://www.telenor.dk/privat/mobil/
Han har faktisk kigget lidt på den rimelig nye Sony Ericsson Xperia Active. Grunden er at han tit har mange ting i lommen sammen med mobilen, og Xperia Active eftersigende skulle have en forstærket skærm som ikke skulle blive ridset så meget. Er der nogle som kender til denne?.
Har i andre bud?, læste tråden nedenfor hvor HTC Desire S blev meget anbefalet, men vil skærmen hurtigt blive ridset af småmønter og nølger?

Han er ikke den store APP user og har derfor ikke brug for den bedste af bedste telefon. Bare den kan smse ringe, internet gps så er han mere eller mindre tilfreds... Kunne samsung nexus S måske anbefales?

Nuller

E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
Corsair 550W - Maxtor 250GB
Antec p182

2

onsdag, 6. juni 2012, 20:56

Jeg ville nok tage Sony Ericsson Active, da jeg også har læst at den skulle være perfekt til Handymænd :D, har også læst at den er vandtæt. Men hvis du overvejer en anden ville jeg nok anbefale et skærm overlag, som beskytter for at skærmen skulle blive ridset og alt det der og som kan købes i alle telefon forretninger.

Håber du kunne bruge mit svar :)

Seneste tests og artikler

0

Razer Deathadder Chroma

For et stykke tid siden teased
Læs Mere

0

Thermaltake Versa H23

Når man hører navnet Thermalta
Læs Mere

0

ASRock X99X Fatal1ty Killer vs. X99 Extreme6

Så er tiden endnu engang komme
Læs Mere

0

Razer Blackwidow Ultimate Chroma

Det er en god tid at være hard
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Seasonic gør klar til at lancerer en Snow Silent 1050W PSU

Der er ingen tvivl om kvalitet
Læs Mere

0

Flere informationer lækket om kommende AMD Carrizo og Carrizo-L

Ser du frem til AMDs kommende
Læs Mere

0

Bioware er på vej med det første patch til Dragon Age: Inquisition

Bioware arbejder allerede på d
Læs Mere

1

Playstation 4 salget runder 14 millioner

Sony fortæller at deres Playst
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.