Oprindeligt indlæg af SShadowS
Oprindeligt indlæg af gaming-king
Oprindeligt indlæg af SShadowS
Snup en iPhone-kina-kopi fra ebay, det er jo tydeligvis design og ikke funktionalitet hun vælger efter. Så kan det gøres for det halve plus hun har til sko.
Den kommentar vælger jeg at se bort fra.
Hvorfor dog det? Praktisk talt alle forslag er blevet afvist pga design og ikke hvad telefonerne kan. Der er hverken omtalt batteritid, om det er muligt at udskiftet batteri, skærmens kvalitet osv osv. Det hele tyder mere på en der faktisk vil have en iPhone men som ikke vil betale for en.
Bare den ene kommentar med at afskrive alle HTC pga designet, selvom de har vidt forskellige designs og byggekvalitet afhængig af om det er low, mid eller highend modellerne man ser på, virker meget useriøst.
HTC'er er min kærestes og mine øjne alle designet ens. Det samme gælder LG's og alle andre producenter. De skal jo sjovt nok ligne de repræsentative mærker. Og ingen af os kan lide designet på HTC og derfor har vi afskrevet det. Så enkelt er det.
Android mobiller ligner jo mere eller mindre hinanden i funktionaliteten på softwaren så derfor har vi ikke givet meget for funktionaliteten - sjovt nok.
Alle de mobiller der er nævnt har alle en fair skærm og et fair batteri. Derfor handler det jo i sidste ende om designet og kvaliteten mobilen er bygget i.
At jeg skriver at vi fraskriver HTC'er burde jo bare være noget du gad og respekter, for jeg skriver det endda i den første tråd. Ligesom at hvis jeg skrev: "SShadowS frabedes at svare i denne tråd", ja så ville jeg også forvente at du gad overholde det. Vi må jo alle respektere hinanden.
Nu er det ikke for at tale ned til dig, men hvis du ikke kan forstå det. Så beder jeg dig holde dig fra denne tråd. Og hvis du har mere at skrive, så henviser jeg dig til PM (Private Message).