Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 29. juli 2011, 23:05

har gendannet min iphone og kan virkelig ikke huske hvad jeg brugt af kode på det tidspunkt, og har ikke andre muligheder for a gendanne til andre tidspunkter så skal have fundet en måde at åbne det på, men hvordan??

køre ios 5 beta 4 skal det lige siges ;)

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H60
2x Corsair Vengeance 2 x 4 GB (16gb) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
500gb + 750gb Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
250gb Samsung 840 pro - Fractal Design Define R5 Black
Logitech G500, G710+, G930 og Z5500
2x Dell u2713hm

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Blackbrizz" (29.07.2011, 23:08)

2

lørdag, 30. juli 2011, 01:12

Eneste måde jeg kender er at restore den, eller sætte den op som en ny iPhone.

• Sluk din iPhone, og vær sikker på den er helt slukket
  • Hold derefter home-knappen inde
  • Sæt dit kabel fra din computer til din iPhone,
    og bliv ved med at holde på home-knappen

Når du ser dette billede kan du slippe home-knappen:

Din iPhone er nu i recovery mode, og burde nu blive genkendt af iTunes.

Som selv Apple skriver det:
If you cannot remember the passcode, you will need to restore your device using the computer
with which you last synced it. This allows you to reset your passcode and resync the data from
the device (or restore from a backup). If you restore on a different computer that was never
synced with the device, you will be able to unlock the device for use and remove the passcode,
but your data will not be present.

http://support.apple.com/kb/ht1212

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.