Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 22. juni 2011, 07:00

Hey.

Har lige et spørgsmål.
Hvordan fjerner man feks en masse billeder fra et downloaded program fra sit galleri?

Det handler feks om Madopskrifter.nu den smider alle billeder ind i mit galleri. Er der en mulighed for at skjule de filer, for de er da irreternde at have liggende i sit galleri?

Det er en HTC Desire HD

Christian.

2

onsdag, 22. juni 2011, 07:05

Jeg må indrømme at jeg ikke har googlet nok. :)

Så her kommer svaret på mit problem.
Man henter Astro file manager og opretter en ny mappe med hvilket som heslt navn. Det vigtigste er bare at der er en . foran. Altså feks .billeder

Så vil en medie player samt galleri ikke se dem:)

3

torsdag, 23. juni 2011, 23:59

Kan man "gemme" billederne væk? Har en del billeder på min telefon, som andre ikke skal se, hvis de f.eks. lige låner telefonen hurtigt for at lege, også kigger i galleriet, så ligger de jo alle samlet, hvilket er ekstremt træls... Kan man skjule billederne med det program?? Det er også en HTC Desire HD

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

4

torsdag, 30. juni 2011, 02:55

Bare søg på Marked efter "hide files" ... der er bl.a. et med det navn... har ikke testet dem.

5

søndag, 3. juli 2011, 01:13

Du kan også bare hente Astro file manager. Og så oprette en mappe der hedder .billeder
Altså billeder med et punktum foran, det gør at filerne ikke dukker op i dit galleri.

Så du netop kan skjule de private billeder.
Og mappen opretter du bare i din :home feks. Så du ved hvor du skal finde de skjulte billeder.

Kender ikke til det nævnte program, men det kan jo være det er mere simpelt.

Christian.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.