Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 3. maj 2011, 14:12

Hey fellow tweeakers!

Jeg har siddet og kiggede rundt på nettet det meste af dagen men kan ikke rigtig finde svar på det jeg søger.

Jeg har en kammerat som bruger sin iPad til booking af tattoo kunders tider og han vil meget gerne ha en backup online, da alle hans kunders info osv er på deres booking. så hvis den skulle blive væk eller "gå i stykker" er det jo godt med lidt "backup" et eller andet sted..

Jeg ved at man kan synkronisere sin Gmail kalender til sin iphone eller iPad.. men kan man også gøre det den anden vej rundt?

Håber nogen her er bedre til at google end mig :$ eller bare HAR svaret klart :clap:

2

tirsdag, 3. maj 2011, 14:43

Hvis du sætter den op til at bruge Google's kalender, så vil den automatisk opdatere på alle enheder
når du indtaster noget.
Om det så bliver indtastet på er på en mobil, en pc, en iPad osv. opdatere den automatisk til alle enheder.
Såfremt de selvfølgelig har en netforbindelse.

Jeg bruger det på min PC'er , iPhone og iPad.

Der står lidt om det her.
http://www.google.com/support/mobile/bin…y?answer=138740

Det er stort set samme måde på iPad'en, så du burde kunne bruge den guide til iPad'en også.

3

tirsdag, 3. maj 2011, 15:24

Ja den del kender jeg godt :)
Jeg bruger min iphone og computeren genne rainlender ;)

Men det jeg efterspørger er alle de nuværende aftaler han har på sin iPad kalender.
De skal synskes over til hans Gmail kalender, er det muligt?

4

onsdag, 4. maj 2011, 07:01

Et lille stille og forsigtigt bump..

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Maximus VII Impact

Det er ved at være noget tid s
Læs Mere

0

Logitech x300 Bluetooth højttaler

Musik på farten kender vi alle
Læs Mere

1

Seasonic Platinum 1050W

Seasonic er en stor spiller på
Læs Mere

2

Gamdias Nyx Gaming Mat

Når man gamer, er det vigtigt
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Microsoft lancerer eget Smart Watch

Microsoft har annonceret deres
Læs Mere

0

Nexus 6 bliver forsinket i Europa

Forudbestillingerne til Nexus
Læs Mere

0

En pille der kan opdage kræft – Google´s nye projekt

Google X et science fiction-la
Læs Mere

0

Artikel: Sådan sikrer du dig mod MobilePay svindel

Hvis du har fulgt med i nyhede
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.