Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 9. januar 2011, 20:11

Selvom jeg sprang over Desire HD pga. batteriet da den kom ud er jeg blevet lidt mere lun på den igen alligevel.. Nu har folk haft den i noget tid, men der er anmeldelser i øst og vest om batteritiden (alt mellem "holder ikke en dag på standby" og "holder 5 dage på max")

Er der nogen herinde der har en og som har en objektiv mening om batteritiden? Hvor meget kan den holde til ved moderat brug, altså net, opkald, surfing etc?

2

søndag, 9. januar 2011, 22:31

Regn med at den skal sidde i laderen natten over - hver nat. (dette ved en del brug)

Batteritiden er imo dog forbedret lidt i den nyeste opdatering... :9xo

3

søndag, 9. januar 2011, 22:58

På standby synes jeg Desire HD holder længere end den "gamle" Desire.

Ved brug synes jeg det svinger. Der er ingen tvivl om at den store skærm trækker en del, til gengæld er strømstyringen blevet meget bedre.

Jeg har min til ladning hver 2. - 3. dag og det er ikke anderledes end med min gamle Desire.

4

mandag, 10. januar 2011, 09:49

Okay, bare den kan holde til en dags brug.. Har i nogen erfaring med bordopladere til den? Har set nogen til 120 kr, det er jo bestemt ikke galt, med mindre det er noget raller

5

mandag, 10. januar 2011, 09:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karga
Okay, bare den kan holde til en dags brug.. Har i nogen erfaring med bordopladere til den? Har set nogen til 120 kr, det er jo bestemt ikke galt, med mindre det er noget raller

nej jeg lader bare via min PC

men det er jo bare micro USB

6

mandag, 10. januar 2011, 10:02

Du kan sagtens bruge de der kina-kopi bordladere. Havde sådan en til min gamle Desire.

Hvis du sætter bordladeren til din computer i stedet for vægstikket, får du endda en docking station ud af den med pc sync. ;)

Ulempen er så at telefonerne lader langsommere via usb end de gør direkte fra vægstikket.

7

mandag, 10. januar 2011, 11:06

Cirka 2-3 dage ved alm brug. Men bruger ikke standard ROM så svært at sammenligne med Stock ROMs. Min er både overclocked og undervolted.

Jeg har forresten 2 stk http://www.mytrendyphone.dk/shop/htc-desire-hd-38340p.html og de er helt fine til den. Plus fandt ud af min originale bilholder til min gamle HD2 passer perfekt til Desire HD'en, så det er super! :)

[Workstation]Intel i7-2600K|i5-650[HTPC]
Asus Maximus IV Extreme-Z|Gigabyte GA-H55M-USB3
Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB|2x2 gb G.Skill eco PC3-12800U
2xGainward GTX 460 Golden Sample 1024MB in SLI -> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD|Onboard
OCZ Vertex 2 (System)|Intel X25 G2 80GB (System)
3x1TB Samsung F1 (Storage)|4x2TB Samsung F4 in Raid 5 (Storage) -> Adaptec 3405
2x1TB Samsung F3 (Storage) in Raid 0|None
Razer HP1 | Razer Lachesis | Logitech G15|None
Corsair 800D | Corsair HW850|Antec VERIS Fusion Remote Black | Corsair CX430
60/60@75/75 Fiberconnection by Waoo
X-Box 360 Elite (Incl. Kinect) -> Panasonic 50" TX-P50S20E -> Logitech Z-5500 Digital
HTC Desire HD | Adam LCD Wifi&3G

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SShadowS" (10.01.2011, 11:08)

8

torsdag, 13. januar 2011, 09:16

Jeg kører med stock rom og bruger den en del både til web, mail og sms samt spiller lidt poker i ny og næ på den. Jeg lader den om natten, men har på ingen måde problemer med at holde strøm en dag.

Normalt er batteri status stadig i det grønne felt når den bliver sat til om aftenen, hvilket jeg bare har gjort til en vane.

Den holder lige så godt som min gamle desire.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

9

torsdag, 27. januar 2011, 14:08

har min desire hd

bruger den til musik/radio og noglegang småspil hver morgen og eftermiddag under transport 1 time hver vej.

den er på wifi næsten konstant ellers.

Har intet problem haft med at holde strøm på den indtil videre, den kan fint holde et par dage i standby, men lader den som regelt hver nat alligevel, for man ved jo aldrig :)

og det er helt stock rom for mit vedkommende, har dog installeret appkiller, det holder nogle af de indbyggede apps fra at ligge og suge batteri, dræber en række apps hver gang skærmen går ud :)

hvis man går videre og modder den som folk nævner kan man sikkert få en del mere ud af den :)

i5-2500K @ 4.5GHz | GTX580 oc'ed | Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz 8-8-8-24 | Asus P8P67 Pro | Xonar Essence STX | Sennheiser PC350 | X25-M G2 80GB | 2 x Samsung Spinpoint F3 1TB raid0 | Corsair AX850

Seneste tests og artikler

1

Silverstone Raven RV05

Så er tiden kommet til, at vi
Læs Mere

0

Cooltek W1 - Window Black

De sidste par kabinetter, vi h
Læs Mere

0

BitFenix Prodigy M

Vi skal i denne test tage et n
Læs Mere

0

ASUS ROG Crossblade Ranger FM2+

ASUS Republic of Gamers er jo
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Her er ASRock X99 Extreme6 LGA 2011 bundkortet

ASRock viser nu deres X99 Extr
Læs Mere

2

AMD er på vej med to nye FX processorer

AMD forbereder to ny FX serie
Læs Mere

0

ASUS Essence III har fået en EISA European USB DAC 2014-2015 Award

ASUS har i dag annonceret at d
Læs Mere

0

Ny ASUS RT-AC87U AC2400 Dual-Band Gigabit Wireless Router

ASUS har annonceret RT-AC87U,
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.