Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 28. december 2010, 17:24

Heej Tweak'ers fik en Htc Desire til jul som jeg er meget glad for.. Jeg har ikke helt vildt mange apps, hvilke er gode?
Har i links til nogle gode, eller ved i noget om dem af eferaing, det kunne være fedt og få de rigtige apps, specielt nogle gode spil? :)

Htc Desire - CustomRom
Acer Aspire 5739g
Acer Aspire T180-2e74

2

tirsdag, 28. december 2010, 17:43

Angry Birds

Acast (Podcast afspiller)

Armored Strike

Asphalt

Astro (filhåndtering)

ConvertPad

Crush The Castle

Gensoid (Sega emulator - til bl.a. Sonic spil)

Quake3droid

Reckless Racing

Robo Defense

Sandstorm

Soundhound (Ligesom Shazam - bare bedre)

SpeedX 3D

3

tirsdag, 28. december 2010, 21:09

:)

Htc Desire - CustomRom
Acer Aspire 5739g
Acer Aspire T180-2e74

4

onsdag, 29. december 2010, 17:39

Angry birds er F-ing nice tidsfordriv.

ASTRO file manager kan jeg også hoppe med på.

men ellers hvad du sådan har brug for af ting og sager er en task killer, ellers kan den god gå hen og blive rimelig sløv i betrækket.

bruger selv doubletwist som musikafspiller, den er rimelig ipod-agtig i sit interface, så god at have hvis du er vant til ipod...

Handycalc er en lommeregner med et shitload af funktioner, herunder konvertering af måleenheder og valuta, samt grafregner osv.

skype kan også fås til den

desuden kan det evt. være nice med IM klienter... er ikke så sikker med AIM og YIM- klienter, men har MSN Droid X til min msn account.

Hvis du spiller MMO spil, så kan du også finde en app til bl.a. at kigge stats osv.

5

torsdag, 30. december 2010, 00:35

Hvad med et bedre email vidnet, for den der er på er kort. Den kan fx ikke indlæse html ;(

Htc Desire - CustomRom
Acer Aspire 5739g
Acer Aspire T180-2e74

6

mandag, 3. januar 2011, 09:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Foxx

men ellers hvad du sådan har brug for af ting og sager er en task killer, ellers kan den god gå hen og blive rimelig sløv i betrækket.

Jeg har rigtig dårlig erfaring med at bruge Task Killers, det får mobilen til at opføre sig meget sært. Vækkeur der ikke ringer, underlige freezes mm.

Jeg sværgede også til Task Killer i starten, men må indrømme min tlf. kører meget bedre uden - og den bliver på ingen måde langsom efter noget tid.

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

7

mandag, 3. januar 2011, 10:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af sct_nicolaus

Citeret

Oprindeligt indlæg af Foxx

Jeg har rigtig dårlig erfaring med at bruge Task Killers, det får mobilen til at opføre sig meget sært. Vækkeur der ikke ringer, underlige freezes mm.

Jeg sværgede også til Task Killer i starten, men må indrømme min tlf. kører meget bedre uden - og den bliver på ingen måde langsom efter noget tid.

bruger heller ikke en auto task killer af samme grund, kun en manuel... men med automatiske task killers kan man bare sige at den ikke skal slå vækkeur-app fra

8

mandag, 3. januar 2011, 17:46

På diverse Android udvikler fora, har man fundet ud af at diverse task killers kan sløve mobilen mere og/eller sluge mere strøm.

Dette skyldes at task killer'en forsøger at lukke programmer der ikke er i brug, inkl. nogle native programmer i Android, f.eks. Footprints, som automatisk starter op igen hvis de er blevet lukket.

Derfor kører det i et loop med programmer der bliver lukket, som så starter op, som så bliver lukket, som så... ja, I ved... :))

Jeg har siden froyo undladt at bruge en taskkiller, og jeg har ingen problemer med en sløv tlf. eller mangel på strøm (ikke ifht. da jeg brugte task killer)

Seneste tests og artikler

6

MSI X99S Gaming 9 AC

Frisk fra NDA bragte vi jer fo
Læs Mere

10

Intel Core i7-5960 Extreme Haswell-E

Så oprandt dagen, som vi alle
Læs Mere

0

ASRock Fatal1ty Z97X Killer

Her på Tweak.dk har vi allered
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny ASUS Republic of Gamers Gladius Gaming Mouse

ASUS udvider deres i forvejen
Læs Mere

0

Ny Dell S2415H og S2715H skærm

Dell er kommet med to nye skær
Læs Mere

182

AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Halo 2 Anniversary får Forge mode til Xbox One

Halo 2 Anniversary, der bliver
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.