Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 17. december 2010, 13:59

Den seneste opdatering af softwaren på min Hero har gjort den ubeskriveligt sløv, uden egentlig at give mig nogle nye features.. Så jeg vil gerne skifte softwaren enten til en ældre eller en nyere version.. Har læst en del artikler om det, der alle virker ret simple, men når jeg kommer til bootloaderen matcher det jeg ser på telefonen ikke artiklerne.. Har fået et program til at forsøge at overføre til bootloaderen, men den kommer ikke videre end forsøget

Tror muligvis at problemet er en nyere bootloader, der enten gør at man slet ikke kan åbne telefonen eller ihvertfald gør processen mere besværlig.. Er der nogen der har haft held med at opdatere deres telefon til Froyo?

Det skal selvfølgelig helst være med HTC Sense.. Men er det fordi HTC ikke har lavet Android 2.2 versionen til Sense endnu? Og kommer den på noget tidspunkt?

Valgte netop at lade være med at købe Desire HD fordi de eneste reele forskelle mellem den og Hero var OS-baseret

2

fredag, 17. december 2010, 14:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karga
Den seneste opdatering af softwaren på min Hero har gjort den ubeskriveligt sløv, uden egentlig at give mig nogle nye features.. Så jeg vil gerne skifte softwaren enten til en ældre eller en nyere version.. Har læst en del artikler om det, der alle virker ret simple, men når jeg kommer til bootloaderen matcher det jeg ser på telefonen ikke artiklerne.. Har fået et program til at forsøge at overføre til bootloaderen, men den kommer ikke videre end forsøget

Tror muligvis at problemet er en nyere bootloader, der enten gør at man slet ikke kan åbne telefonen eller ihvertfald gør processen mere besværlig.. Er der nogen der har haft held med at opdatere deres telefon til Froyo?

Det skal selvfølgelig helst være med HTC Sense.. Men er det fordi HTC ikke har lavet Android 2.2 versionen til Sense endnu? Og kommer den på noget tidspunkt?

Valgte netop at lade være med at købe Desire HD fordi de eneste reele forskelle mellem den og Hero var OS-baseret

Der er en KÆMPE hardware forskel på de to, to HELT forskellige kerner. Desire HD er meget hurtigere.

[Workstation]Intel i7-2600K|i5-650[HTPC]
Asus Maximus IV Extreme-Z|Gigabyte GA-H55M-USB3
Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB|2x2 gb G.Skill eco PC3-12800U
2xGainward GTX 460 Golden Sample 1024MB in SLI -> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD|Onboard
OCZ Vertex 2 (System)|Intel X25 G2 80GB (System)
3x1TB Samsung F1 (Storage)|4x2TB Samsung F4 in Raid 5 (Storage) -> Adaptec 3405
2x1TB Samsung F3 (Storage) in Raid 0|None
Razer HP1 | Razer Lachesis | Logitech G15|None
Corsair 800D | Corsair HW850|Antec VERIS Fusion Remote Black | Corsair CX430
60/60@75/75 Fiberconnection by Waoo
X-Box 360 Elite (Incl. Kinect) -> Panasonic 50" TX-P50S20E -> Logitech Z-5500 Digital
HTC Desire HD | Adam LCD Wifi&3G

3

fredag, 17. december 2010, 14:07

Jaja bevares :) men det som anmeldelserne fremhævede var rent og skær software.. Og så en knivspids hurtighed..

Men jeg vil nu stadig gerne have Froyo på telefonen hvis det kan lade sig gøre.. Så vidt jeg husker, så var optimering en af de helt store forbedringer i 2.2

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (17.12.2010, 14:08)

4

fredag, 17. december 2010, 18:41

Citeret

Jaja bevares :) men det som anmeldelserne fremhævede var rent og skær software.. Og så en knivspids hurtighed..

Men jeg vil nu stadig gerne have Froyo på telefonen hvis det kan lade sig gøre.. Så vidt jeg husker, så var optimering en af de helt store forbedringer i 2.2

Hvad er det for nogle anmeldelser?

Der er jo kæmpe hardware forskel på de to modeller... De kan dårlig sammenlignes.. :crazyeyes:

5

lørdag, 18. december 2010, 20:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pulse

Citeret

Hvad er det for nogle anmeldelser?
Der er jo kæmpe hardware forskel på de to modeller... De kan dårlig sammenlignes.. :crazyeyes:

Hehe nej okay, men summa summarum, så blev der ihvertfald fremhævet en masse OS-relateret.. :P men kan vi ikke køre den tilbage til sporet? :)

Der må da være nogen der ved om Froyo kommer til Hero eller om man selv kan få den?

6

lørdag, 18. december 2010, 23:47

wauw. du burde vide hvordan man gogoler efter så lang tid på tweak:)

http://www.google.dk/search?client=opera…=utf-8&oe=utf-8

første link :)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

7

mandag, 20. december 2010, 00:59

Android 2.2 er lige kommet til Legend med sense så ved ikke om dette også vil være muligt på hero så, da de jo minder en del mere om hinanden end HTC Desire

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 1x128GB SSD
PowerColor R290 PCS+ I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Dell U2311H I Logitech G500 + CM Rapid fire TK keyboard
Wii U- PS3 Slim 120GB - Xbox360 Premium 20GB

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karse" (20.12.2010, 00:59)

8

mandag, 20. december 2010, 10:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karse
Android 2.2 er lige kommet til Legend med sense så ved ikke om dette også vil være muligt på hero så, da de jo minder en del mere om hinanden end HTC Desire

Ja, og 2.2 med sense kommer også officielt til Wildfire'en... Så hero'en burde kunne få det også. Måske som uofficiel rom...

9

mandag, 20. december 2010, 10:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karse

10

tirsdag, 21. december 2010, 13:16

VillainRom teamet har en god 2.2 rom "FroydVillain" :)

http://www.villainrom.co.uk/forum/

MEN det er uden Sense.

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

iPhone 5S 16GB - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 4 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

Seneste tests og artikler

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Telltale Games udvikler Minecraft Story Mode

Spilproducenten Telltale Games
Læs Mere

0

Nintendo arbejder på ny konsol

Nintendo er efter sigende på v
Læs Mere

0

Cadillac CT6 tager streaming bagspejl i brug

Sammen med kamera, der streame
Læs Mere

0

Samsung Galaxy S6 dukket op flere steder

Den nye Samsung Galaxy S6 er d
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.