1

fredag, 5. november 2010, 12:50

Har nu haft min Desire HD siden onsdags.

Det er en super lækker telefon bortset fra at den genstarter af sig selv, når feks jeg bare sidder på nettet eller lige har sendt en sms:( jeg har skal sende den tilbage til telmore. Men ville bare høre om der var andre der havde oplevet det?

Den er fuldt opdateret software mæssigt. Så det er ikke det.

Christian.

2

fredag, 5. november 2010, 19:01

Har den firmware 1.32.405.6 ?

3

lørdag, 6. november 2010, 00:23

Ja men den har også gjort det med den firmware som var på før den.
:(

4

lørdag, 6. november 2010, 09:08

Har fundet ud af at det det måske kommer sig af når jeg tager mobilen med den ene hånd og sætter tomlen i bunden og nogle fingre i toppen, og så klemmer blidt(Som hvis man skulle låse den)
Så genstarter den:(

5

lørdag, 6. november 2010, 16:58

Lyder meget skummelt... du må få den byttet. Jeg har efterhånden haft fingre i 7-8 stykker af dem efterhånden, og ingen af dem har opført sig sådan. :rolleyes:

6

lørdag, 6. november 2010, 17:03

Kunne så være en løs forbindelse, så den mister strøm lige når du trykker den, hvis du kan fremtvinge genstart vær gang ved den fingerkombination , så skulle du nok rma den.

7

søndag, 7. november 2010, 00:39

Hvis Telmore kan se problemet, så sender de mig en helt ny. Da den er under 10 dage gammel.

Så jeg håber den genstarter når de har den inde.

Nu må vi se.

8

søndag, 7. november 2010, 12:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Inderhaten
Hvis Telmore kan se problemet, så sender de mig en helt ny. Da den er under 10 dage gammel.

Nu må vi se.

Lige på HTC Desire HD, er der 14 dages ombytnings-DOA fra HTC. Har du fået sendt den ind til dem?

9

mandag, 8. november 2010, 10:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pulse

Citeret

Nu må vi se.

Lige på HTC Desire HD, er der 14 dages ombytnings-DOA fra HTC. Har du fået sendt den ind til dem?

Man skal altid sende produktet til der hvor man har købt den, så længe der er garanti på. Alt andet er hul i hovedet :) Ombyttes den der hvor du har købt den, får du lige ny garanti oven i hatten. Plus at de skal holde dig skadesfri - det skal HTC ikke (tænker her på porto).

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Happy^" (08.11.2010, 10:50)

10

mandag, 8. november 2010, 12:20

Indgav min repsag hos telmore lidt over middag i fredags. Og lørdag lå der en vejledning til hvad jeg skulle gøre, samt en porto label.
Så indtil videre har deres service været god.

Jeg sender den idag. Har skiftet over til min iphone nu.
Så efter den havde ligget slukket hele søndagen, tændte jeg den lige i går aftes. Noget lige at skrive min pin hvorefter den så genstartede:(
Så det håber jeg den gør så snart tdknikkeren får den i hånden.

Jeg holder jer opdateret:)

Christian.

11

mandag, 8. november 2010, 17:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

Oprindeligt indlæg af Pulse

Citeret

Nu må vi se.

Man skal altid sende produktet til der hvor man har købt den, så længe der er garanti på. Alt andet er hul i hovedet :) Ombyttes den der hvor du har købt den, får du lige ny garanti oven i hatten. Plus at de skal holde dig skadesfri - det skal HTC ikke (tænker her på porto).

Tror at du har misforstået min post... Jeg spurgte om han havde sendt den ind (og jeg mente til Telmore), som så kan ombytte Desire HD'en med det samme, da HTC tilbyder 14 dages DOA ombytning på netop HD'en.

Andre produkter har ikke så lang tids DOA... f.eks. har Nokia kun 8 dage på de fleste af deres produkter

12

mandag, 8. november 2010, 20:51

Hvad betyder DOA?

Der står 10 dage fra faktura dato.
Christian.

13

mandag, 8. november 2010, 20:57

Citeret

Hvad betyder DOA?

Der står 10 dage fra faktura dato.
Christian.

Dead On Arrival - Udpakningsgaranti.

Betyder en ombytning i stedet for reperation. ;)

14

tirsdag, 9. november 2010, 07:02

Hehe. På den måde:)

Ja det var vidst en DOA. Nu må vise hvad de siger.:)

15

mandag, 22. november 2010, 09:21

Det var en doa. Så fik en ny i onsdags.
Den fungere helt som den skal, så det var lige som det skulle være.:)

Christian.

16

mandag, 22. november 2010, 11:48

Citeret

Det var en doa. Så fik en ny i onsdags.
Den fungere helt som den skal, så det var lige som det skulle være.:)

Christian.

Godt at høre :9xo

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.