Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 22. august 2010, 00:08

Jeg vil da lige være med til at åbne denne forum kategori :)

Hvilke apps bruger i ofte og hvorfor?

Bruger selv (på min HTC Magic):
- MixZing som musik afspiller. Synes det er en fed afspiller. Oplevede tit at den originale afspiller crashede.
- Dropbox. Finder den bare meget brugbar at kunne læse på sin ting, imens man er på farten!
- Nesoid. Underholdene at spille lidt Super Mario, selvom det er dog er en smule svært.
- Speedx 3D. Rigtigt underholdene spil, dog en paid app for nyere versioner...
- Ultimate stop watch. Simpel men fed app. Bruger den tit til lige at reminde mig om evt. madlavning.
- Handsent SMS. Synes rigtigt godt om quick reply funktionen.
- Advanced task killer. Godt program lige for at rense op, og frigør lidt ram.
- Flashlight. Selvom den måske ikke er så effektiv, bliver den stadig brugt flittigt.

Hvilke apps finder i "must have" eller bare underholdene?

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "pingomann" (22.08.2010, 00:12)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.