Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

241

fredag, 10. september 2010, 10:24


Citeret

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil

Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
Har også lige fået min! :clap:

Men højttalren - altså den på fronten, ikke den i bunden - virker ikke :(.. Lyden er EKSTREMT lav.. Har prøvet

- at skrue op (er på max volumen)
- at opdate firmware/at gedanne
- at tilkoble/frakoble et headset 10 gange

.. har i andre ideer? :(..

Ellers skal den til rep - det er bare pisse ærgeligt for en helt ny telefon X(


Nu skal jeg ikke kunne sige med garanti hvordan 3 gør det, men normalt har man det der hedder en DOA-regel. Altså, hvis telefonen er 'Dead-On-Arrival', så har du inden for f.eks. 10 dage krav på at få en ny udleveret.

Har som sagt ingen erfaring med 3. men ved at f.eks. Telenor bruger det.


3 kommenterede faktisk netop DOA - de sagde, at alle telefoner med fejl/DOA blev ombyttet; men at Apple havde specificeret, at 3 IKKE havde lov til det - og derfor var iPhones, som de enste telefoner, ikke med i denne serviceordning..


Hmm, det lyder godt nok mystisk. Tror ikke på Apple er interesseret i at deres fejlproduktioner kommer ud til kunderne. De lever jo på, at alt hvad de laver er kvalitet? Så hvorfor smide produkter på gaden med fejl på? Syns det lyder som en søforklaring fra en sælger/support medarb. der ikke lige vidste hvad faaan' han skulle sige.


242

tirsdag, 14. september 2010, 22:51


Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil

Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
Har også lige fået min! :clap:

Men højttalren - altså den på fronten, ikke den i bunden - virker ikke :(.. Lyden er EKSTREMT lav.. Har prøvet

- at skrue op (er på max volumen)
- at opdate firmware/at gedanne
- at tilkoble/frakoble et headset 10 gange

.. har i andre ideer? :(..

Ellers skal den til rep - det er bare pisse ærgeligt for en helt ny telefon X(


Nu skal jeg ikke kunne sige med garanti hvordan 3 gør det, men normalt har man det der hedder en DOA-regel. Altså, hvis telefonen er 'Dead-On-Arrival', så har du inden for f.eks. 10 dage krav på at få en ny udleveret.

Har som sagt ingen erfaring med 3. men ved at f.eks. Telenor bruger det.


3 kommenterede faktisk netop DOA - de sagde, at alle telefoner med fejl/DOA blev ombyttet; men at Apple havde specificeret, at 3 IKKE havde lov til det - og derfor var iPhones, som de enste telefoner, ikke med i denne serviceordning..


Hmm, det lyder godt nok mystisk. Tror ikke på Apple er interesseret i at deres fejlproduktioner kommer ud til kunderne. De lever jo på, at alt hvad de laver er kvalitet? Så hvorfor smide produkter på gaden med fejl på? Syns det lyder som en søforklaring fra en sælger/support medarb. der ikke lige vidste hvad faaan' han skulle sige.


Niks den er god nok, det samme gælder for TDC, jeg arbejder selv i TDC og vi har også fået specifik besked fra Apple om at ALLE iphone 4 uanset om det er samme dag som den kommer ud af pakken, så skal den på værksted og kunden får ikke en ny med det samme.

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

243

onsdag, 15. september 2010, 11:41


Citeret

Oprindeligt indlæg af SimonSKAT

Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil

Citeret

Oprindeligt indlæg af Schultz

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
Har også lige fået min! :clap:

Men højttalren - altså den på fronten, ikke den i bunden - virker ikke :(.. Lyden er EKSTREMT lav.. Har prøvet

- at skrue op (er på max volumen)
- at opdate firmware/at gedanne
- at tilkoble/frakoble et headset 10 gange

.. har i andre ideer? :(..

Ellers skal den til rep - det er bare pisse ærgeligt for en helt ny telefon X(


Nu skal jeg ikke kunne sige med garanti hvordan 3 gør det, men normalt har man det der hedder en DOA-regel. Altså, hvis telefonen er 'Dead-On-Arrival', så har du inden for f.eks. 10 dage krav på at få en ny udleveret.

Har som sagt ingen erfaring med 3. men ved at f.eks. Telenor bruger det.


3 kommenterede faktisk netop DOA - de sagde, at alle telefoner med fejl/DOA blev ombyttet; men at Apple havde specificeret, at 3 IKKE havde lov til det - og derfor var iPhones, som de enste telefoner, ikke med i denne serviceordning..


Hmm, det lyder godt nok mystisk. Tror ikke på Apple er interesseret i at deres fejlproduktioner kommer ud til kunderne. De lever jo på, at alt hvad de laver er kvalitet? Så hvorfor smide produkter på gaden med fejl på? Syns det lyder som en søforklaring fra en sælger/support medarb. der ikke lige vidste hvad faaan' han skulle sige.


Niks den er god nok, det samme gælder for TDC, jeg arbejder selv i TDC og vi har også fået specifik besked fra Apple om at ALLE iphone 4 uanset om det er samme dag som den kommer ud af pakken, så skal den på værksted og kunden får ikke en ny med det samme.


og telia har samme regel :)

DOA-regler er udbudt af producenten, og har intet med butikkerne som sådan at gøre. butikkerne kan vælge at sende den til rep eller de kan give en ny, da de blot får en ny fra serviceværkstedet, hvis den bliver godkendt som doa :) Apple har valgt ikke at have nogen DOA-politik, så under alle omstændigheder ryger de til rep.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.