Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Oprindeligt indlæg af Bubbi
Det er også en rigtigt god ide at gemme sin iPhones SHSH fil.
Da det helt sikkert er den man skal bruge til fremtidige jailbreaks.
SHSH kan gemmes med TinyUmbrella (google det, hent det, sæt din iPhone til, og start programmet).
Desuden skal i IKKE opdatere til 4.0.2 hvis i vil beholde jeres jailbreak.
Er for tiden ikke noget jailbreak ude til 4.0.2.
jailbreakme.com virker til 4.0 og 4.0.1.
men hvis jeg sidder med en 4.0, jailbreaker den.. og jeg så opdatere til 4.0.1 skal jeg så jailbreake på ny igen?? og installere alle apps igen osv..
Jeps !
det er så derfor jeg ikke gør det.. men jeg fandt ud af ROCK kan du gemme de addons du har installeret, dvs at du kan gemme en liste over de addons du vil gemme. så næste installation logger du ind og henter de samme..
Pris: $12.70 eller som der blev hævet fra Paypal: 73,16 kr.
Så prisen er selvfølgelig inkl. porto.
Den sendes fra Hong Kong, og jeg bestilte holderen d. 7. august, og den kom med posten i dag d. 16. august.
Den er bl.a. god fordi iPhonen ikke kun bliver holdt af selve stikket, men også støttes bagpå.
Og det cool blå lys er selvfølgelig ekstra bling bling..
Godt så, nu må jeg selvfølgelig gå til bekendelse at det her er min første smartphone, men alligevel, kan det passe at man skal kæmpe for at få sin iphone 4 til at holde strøm gennem hele dagen ?
Hver dag siden jeg fik den sidste tirsdag, har den haft behov for at blive ladt op i løbet af dagen, simpelthen fordi batteriet er løbet tørt, det virker lidt ekstremt.
Vil sige mit daglige forbrug er omkring således:
- 1 times spil ca.
- 1 times surf/FB/msn/forums
- 2 timers musik stream, mest fra wifi gennem DI, grooveshark og ANR.
- 0,5 time random apps
- 2-10 min opkald
- 1-20 beskeder
Sider oftest med wifi, kun i toget jeg hopper på 3G.
Kan godt være det er mig der er lidt for optimistisk, men jeg syntes det virker lidt voldsomt at den løber tør hen af aftenen, hvor min gamle telefon stadig holder 2-3 dage, og der er batteriet 4 år snart Men der var det eneste jeg brugte den til udover som "telefon" kun mp3 afspiller.
Jeg ved at min Touch ikke kan holde til mere end en times spil, så er den helt død - samme gælder for Wi-Fi. Begge æder bare strøm. Skal dog ikke sige hvor godt batteriet er blevet siden.
Sådan en holder skal jeg da købe det er helt sikkert!!!
Men lige et surt opstød her.. FUCKING NEDEREN at min tomtom car kit ikke passer til min iphone 4.. 700 kr lige ud af vinduet.. fandme nitten.. ingen holder til min iphone i bilen så..
Lidt en skam på så flot en telefon som iphone 4 ja, har selv bare to screen protectors på for og bag så der ikke er en masse ridser til at trække ned i pris når den skal sælges igen
Oprindeligt indlæg af Firedog
Men lige et surt opstød her.. FUCKING NEDEREN at min tomtom car kit ikke passer til min iphone 4.. 700 kr lige ud af vinduet.. fandme nitten.. ingen holder til min iphone i bilen så..
Det er satme nitten.. Kan da godt høre at jeg ikke skal og have fat i noget fra tomtom til iphone, fordi halvdelen af det virker da absolut ikke
Det er satme nitten.. Kan da godt høre at jeg ikke skal og have fat i noget fra tomtom til iphone, fordi halvdelen af det virker da absolut ikke
det virkede overdrevet godt itl min iphone 3gs.. men stadig nederen jeg skal ud og finde en ny nu
det virkede overdrevet godt itl min iphone 3gs.. men stadig nederen jeg skal ud og finde en ny nu
Holderen? Tror gerne holderen er fantastisk, men har hørt deres navigationssoftware er elendigt, og virker ikke til tider
Holderen? Tror gerne holderen er fantastisk, men har hørt deres navigationssoftware er elendigt, og virker ikke til tider
med holderen har jeg intet problem haft.. uden holderen har den lavet sjove ting..
ej ok.. det bliver sgu mere og mere skod.. så havde man jo lige købt sig nogle skullcandy headset til sin iphone 3gs, in-ear med inline mic, works perfect.. og så virker de fandme ikke til min iphone 4 fordi de har lavet et nyt system.. http://eu.skullcandy.com/forum/in-ear-he…iphone-4-a.html