Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 6. maj 2009, 17:20

NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

- Min iphone skærm er flækket. Den skal selvfølgelig repareres, men hvor? pris?

Tak for al hjælp :-)

Skal lige siges det er iPhone 2G, hvis nu det gør en forskel.

If it ain't broken, don't fix it!

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "G34R" (06.05.2009, 17:24)

2

onsdag, 6. maj 2009, 17:23

Man kan købe reservedele og gøre det selv.

Kig evt. her: http://www.ipartmart.com/Merchant2/merch…ategory_Code=CS

Ellers Google det.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

3

onsdag, 6. maj 2009, 17:36

Jeg overhørte nede i en telia butik her den anden dag, en der havde tabt sin iphone og ikke ville tænde igen at det ville koste 2500kr og det var uden en flækket skærm - så hvis du er lidt fingernem ville jeg som Berleburg foreslår, gøre det selv :)

Amd Phenom II X4 955 BE - Kølet af Scythe Mugen 2 Rev. B
Asus M4A87TD/Usb 3
Kingston Hyper X 2x2 GB 1600Mhz
XFX Radeon HD 6950 2GB "Dual Fan"
Seagate Momentus XT 500 GB/Samsung F1 750 GB
Corsair TX750W
Fractal Design Define R3
Samsung Syncmaster T220
Windows 7 Home Premium 64bit
Logitech G11/Logitech G5/Steelseries 5L/eDimensional AudioFX Pro 5+1

4

onsdag, 6. maj 2009, 17:43

Intet problem med at gøre det selv, men hvis det er muligt er jeg villig til at betale :D

If it ain't broken, don't fix it!

5

onsdag, 6. maj 2009, 17:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af jurge
Jeg overhørte nede i en telia butik her den anden dag, en der havde tabt sin iphone og ikke ville tænde igen at det ville koste 2500kr og det var uden en flækket skærm - så hvis du er lidt fingernem ville jeg som Berleburg foreslår, gøre det selv :)

tvivler jeg nu meget på eftersom Iphones ikke må reppes i danmark, da telecare ikke har certifikat til dette.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

6

onsdag, 6. maj 2009, 18:04

Det ser ikke nemt ud at gøre det selv, men det burde være muligt.
:hb:

8

onsdag, 16. september 2009, 01:12

Jeg har lige fået lavet min skærm inde hos iphone112 og det var super servies.
Utroligt hurtig fik lavet det hele på 2 dage.

www.iphone112.dk

9

onsdag, 16. september 2009, 01:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af djz
Jeg har lige fået lavet min skærm inde hos iphone112 og det var super servies.
Utroligt hurtig fik lavet det hele på 2 dage.

www.iphone112.dk

Tjek trådens alder inden du skriver. :9xo

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

10

lørdag, 28. november 2009, 15:24

Et lille hint fra en klummermikkel.

LINK SLETTET

Jeg har 3 teenagere i familien der har Iphones.. (meget dyr ide´)
De er blevet repareret flere gange af Telia til en formue og ideen om en ombytter syntes jeg bestem IKKE er en fair service.

Jeg har funde et firma der udskifter Glas nær min bopæl i Roskilde.
Hvordan de gør det ved jeg ikke men deres pris er 500 kroner og kan afhentes næste dag.

Surt jeg først har fundet nu for hurtig hovedregning siger mig jeg ku ha sparet 3000.- i alt for dyre reparationer... Håber den næste Iphone kommer i teenage-venlig udgave

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (17.02.2011, 09:57)

11

lørdag, 28. november 2009, 19:22

Personligt mener jeg sgu bare at dit afkom bør lære at behandle deres ting ordentligt. Jeg har selv en Touch 2gen og den har ikke så meget som en ridse efter et år i lommen på farten - heller ikke efter at jeg fandt spil frem og begyndte at bruge den på min pendel. ;)

12

mandag, 30. november 2009, 21:29

Jeg forstår ikke folk ikke forsikre sig imod dette?.. De fleste mobilselvskaber tilbyder forsikringer til 20-30 kr pr mdr, det er trods alt ikke mere end 2 poser kims chips man skal betale for at ens mobil så er forsikret og ellers er sådan noget vist dækket hvis man har udvidet el forsikring til cirka 400 kr om året igen ikke den store udgift.. =)

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

13

mandag, 30. november 2009, 22:19

20-30 kr om måneden er fandme mange penge for mig, så nej tak til sådan noget pladder som mobil forsikring !!!

14

mandag, 5. april 2010, 19:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af Gammelgaard

LINK SLETTET

De er blevet repareret flere gange af Telia til en formue og ideen om en ombytter syntes jeg bestem IKKE er en fair service.

Hvordan de gør det ved jeg ikke men deres pris er 500 kroner og kan afhentes næste dag.

Surt jeg først har fundet nu for hurtig hovedregning siger mig jeg ku ha sparet 3000.- i alt for dyre reparationer... Håber den næste Iphone kommer i teenage-venlig udgave

Det virker meget besynderligt at dette er den eneste post han har deltaget aktivt i, og at det mest af alt bare virker som en reklame for brokenphone.dk.

Men er der nogen der ved hvor pålidelig de er?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (17.02.2011, 09:58)

15

tirsdag, 6. april 2010, 17:38

spørg inde på mobildebat.dk. Der er en som tilbyder at reparere de ting der til en billig penge. 500 eller sådan noget alt i alt vist.

| asus a8n-e | a64 3700+@2860mhz | 2x1gb kingston valueram | inno3d 7900gt |

16

tirsdag, 6. april 2010, 17:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zandesh

Citeret

Oprindeligt indlæg af Gammelgaard

LINK SLETTET

Det virker meget besynderligt at dette er den eneste post han har deltaget aktivt i, og at det mest af alt bare virker som en reklame for brokenphone.dk.

Men er der nogen der ved hvor pålidelig de er?

Hvordan finder folk de her tråde? Nu er det 3. gang at den bliver trukket frem ..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (17.02.2011, 09:58)

17

tirsdag, 6. april 2010, 18:49

Det kaldes Google. Tweak er rét nem at ramme når man søger på nettet. Går ud fra at Google godt kan lide deres opsætning :)

18

tirsdag, 6. april 2010, 20:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
Det kaldes Google. Tweak er rét nem at ramme når man søger på nettet. Går ud fra at Google godt kan lide deres opsætning :)

Jeg tænker bare at allerede oprettede brugere ikke bruger Google til at navigere rundt på Tweak med..?

19

onsdag, 7. april 2010, 09:13

Det er faktisk ret nemt, hvis man søger efter bestemte ord i søgefunktionen her på siden og ikke lige får kigget på datoen inden man skriver. Har selv haft gjort det.. Ups ;)

Silverstone ML08 - Silverstone SFX-L 700W - i5-6600K - Gigabyte GA170N-WIFI - 16gb DDR4-3000MHz - EVGA GTX 1080 SC - Samsung 850 EVO 512GB - Asus 27" IPS 1440p MG279Q - Razer Mamba TE

20

onsdag, 7. april 2010, 10:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karga

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen

Jeg tænker bare at allerede oprettede brugere ikke bruger Google til at navigere rundt på Tweak med..?

Nej selvfølgelig ikke, men man kan jo ikke skrive noget uden at lave en bruger vel? De fleste af disse engangspostere har jo nok googlet sig vej herind, realiseret at uden en konto kan man ikke skrive noget, og voila. Gravrøver in a box 8)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.