1

onsdag, 7. maj 2008, 19:56

Hej Tweakers

Jeg har lige fået min Xbox360 hjem med Forza2.. som jeg ikke kan spille pga spillet kun vil køre 60hz.. Har et B/O fjernsyn med 2 almene scart indgange.. og jeg aner ikke wa faen jeg kan gøre ved det.. For jeg har kun sort/hvidt billede hvis jeg kører i 60hz, hvilket ikke er så fedt!

Kan man købe en konverter, eller noget som helst, så jeg slipper for at betale 8k for et TV ;)

100000 tak på forhånd.

mvh Nicklas

Antec P182
XFX Nvidia 790i Ultra 3waySLI
1000gb + 500gb Samsung hdd's
Intel Core2Duo E8400 @ 3.8 Ghz
Siberian Tiger II
Corsair XMS3 DHX - 4gb DDR3 @1500 Mhz
Asus GTX280

3

fredag, 9. maj 2008, 02:11

Er det kun med Forza2 den laver det nummer?

Og har du prøvet maskinen på et andet fjernsyn?

4

fredag, 9. maj 2008, 15:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macarized
Hej Tweakers

Jeg har lige fået min Xbox360 hjem med Forza2.. som jeg ikke kan spille pga spillet kun vil køre 60hz.. Har et B/O fjernsyn med 2 almene scart indgange.. og jeg aner ikke wa faen jeg kan gøre ved det.. For jeg har kun sort/hvidt billede hvis jeg kører i 60hz, hvilket ikke er så fedt!

Kan man købe en konverter, eller noget som helst, så jeg slipper for at betale 8k for et TV ;)

100000 tak på forhånd.

mvh Nicklas

det lydder som om at du laver super vhs om til CVBS uden at pruge en 470pF kondensator til at overføre farverne med. Søg på svht to cvbs (video / gult stik) på google

Umiddelbart ville jeg tro at et B og O kunne finde ud af NTSC (Never The Same Color). Der sælges i alfald meget af det der ovre.

Pilfinger

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.