Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

25

lørdag, 24. december 2005, 12:25

Citeret

Originally posted by Macimuz

Citeret

Originally posted by HuleFanden
Jeg er enig i at det der mande hygge lørdag aften, hvor man deler en kasse bajer er bedre ved en xbox end ved en computer da multiplayer multiplayerfunktionen er tilstede.. Der er ikke samme mulighed for at spille CS 4 mand under samme tag..

Jooh, hvis de tog pcen med :))

Ja, også videre i byen :crazyeyes:

26

lørdag, 24. december 2005, 12:36

XBoxen er, men har en fornemmelse af at spillene til den er noget så dyre.. Det plejer konsol spil squ altid at være og det er squ det de tjener penge på...

"Se den her XBox! Den forærer vi væk, men så ska i også lige købe en røvfuld spil..." (Mens forhandleren gnider sig i hænderne)

27

lørdag, 24. december 2005, 13:40

Citeret

Originally posted by KarGa
XBoxen er, men har en fornemmelse af at spillene til den er noget så dyre.. Det plejer konsol spil squ altid at være og det er squ det de tjener penge på...

"Se den her XBox! Den forærer vi væk, men så ska i også lige købe en røvfuld spil..." (Mens forhandleren gnider sig i hænderne)

De sidste par spil jeg har købt til PC lå omkring de 400kr. Det sidste spil jeg købte til PS2 kostede også 400kr.
Måske er spillene til konsollen lidt dyrere (efter hvad jeg kan se på f.eks. softxchange, er det vel en hundredemand pr spil. Og her snakker vi til 360'eren) men altså.. det er ihvertfald ikke noget man kan argumentere med, når man snakker pc vs. konsol. Man skal købe mange spil før den hundredekroneseddel de koster ekstra pr stk, er brugt på den difference en PC med matchende hardware koster at købe. Med matchende, tænker jeg selvfølgelig på en PC der kan følge med når det kommer til afvikling af spil. Ikke en direkte sammenligning.
Men enhver kan da se, at man skal have en ret voldsomt PC for at afvikle et spil som PGR3. Grafikkort dertil vil jo nærmest koste det samme som hele konsollen.

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Carlsen" (24.12.2005, 13:52)

28

lørdag, 24. december 2005, 13:47

Meget god tråd egentlig, for jeg har selv siddet og overvejet det samme.. Prøvede en X360 hos en ven der ikke har HDTV, og var ikke videre imponeret. Har dog i mellemtiden tænkt lidt over hvad jeg bruger min computer til ~ internet og msn, faktisk ikke andet - sjældent spil.

Hvis man tænker over det, er det faktisk ikke mange penge for en X360 da et godt grafikkort til computeren alligevel koster de der 2000-3000.. Derudover har man ikke problemer med spil der ikke virker og drivere der fucker op - det har man med computeren! - Selvfølgelig er der størrere "bevægelsesfrihed" på en computer i forhold til en konsol - men en konsol er jo decideret til gaming!

Både X360 spil og PC koster jo næsten det samme.. Alle nyere spil til computer koster de der 400kr. - næsten det samme som til X360.

Her engang i til næste år vil jeg anskaffe mig en X360 og pakke computeren lidt væk (undtaget til internet og msn)..

Når almindeligt dødelige folk som os har råd til HDTV bliver det jo for alvor sjovt! :P

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Exxon" (24.12.2005, 13:48)

Raidmax Horus MX Kabinet

Producenten Raidmax har været på banen siden 1988, hvilket giver dem over 25 års erfaring inden for branchen.
Læs Mere

QNAP TS-453mini 8 GB

QNAP er endnu engang vendt tilbage til Tweak.dk redaktionen, og denne gang med en noget kun anderledes 4-bays
Læs Mere

Rocket League PS4

Fodbold med biler i en arena! Holder det? Svaret er et overbevisende JA! Forestil dig at du putter Mario Kart,
Læs Mere

Gigabyte Z97P-D3

Vi skal i dag have kigget på et budgetvenligt Z97 bundkort fra Gigabyte, som byder på nogle fine midrange komp
Læs Mere

SafeHome Wireless Surveillance Fixed HD kamera

Vi hopper for en kort stund tilbage i bunken af forbrugerelektronik, når vi i dag skal kigge på noget, der kan
Læs Mere

AeroCool GT-RS

Vi skal i denne test stifte bekendtskab med et kube kabinet fra producenten AeroCool - nærmere betegnet deres
Læs Mere

Antec ISK110 VESA micro kabinet

Er du også en af dem, der godt kan lide at bygge små computere og være med på den nyeste trend? Så kan dagens
Læs Mere

ASUSTOR AS-5004T

Endnu en ASUSTOR NAS server har fundet vej til Tweak.dk redaktionen, og vi skal i denne omgang have et kig på
Læs Mere

Nu kan du fravælge updates i Windows 10

Som vi skrev den anden dag, så var en del af Windows 10 Technical Preview, at man kunne få en opdatering, der
Læs Mere

G.Skills nye DDR4 RAM topper 4 GHz fra fabrikken

G.Skill er på vej med nye DDR4 RAM-serier, der som de første i verden kommer med et fabriksclock på over 4 GHz
Læs Mere

Thermaltake lancerer Core V51 Riing Edition kabinet

Thermaltake lancerer snart en ny version af Core V51 kabinettet med vindue i siden og et sort/grønt farvetema.
Læs Mere

Angry Birds 2 lanceret med succes

Rovio, som er udvikler af det yderst populære mobilspil Angry Birds, der er blevet udgivet i et utal af varian
Læs Mere

EVGA kommer med nyt X99 mATX bundkort

De velkendte EVGA folk er snart klar med et nyt X99 bundkort i mATX formfaktoren, og vi har fået lov til at ka
Læs Mere

Så mange har hentet Windows 10

Microsoft lancerede som bekendt den anden dag deres nye styresystem Windows 10, og her, et par dage efter lanc
Læs Mere

iPhone overlever fald på 2800 meter!

Normalt snakker folk om, at iPhones er mere skrøbelige end andre smartphones grundet deres glaskonstruktion. M
Læs Mere

NVIDIA tilbagekalder mange Shield Tablets

NVIDIA lancerede deres første Android tablet med det fængende navn Shield, og med den lovede de os kræfter, so
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.