1

onsdag, 18. september 2013, 18:14

Hej Tweak.

Har lige fået købt GTA 5, og fik det installeret, uden problemer.

Intro'en kørte fint uden problemer..

Men så snart jeg kommer til det normale spil, også snart jeg begynder på Free-Roam delen begynder spillet jævnligt at gå i sort skærm (lyden fortsætter dog) eller at lyden flakker og billedet fortsætter.

Synes det virker meget mærkeligt, da det først er efter at jeg har gennemført intro missionerne, at disse problemer kommer.

Nogen som har evt. forslag til det?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "nitan" (18.09.2013, 18:19)

2

torsdag, 19. september 2013, 08:08

Nu kender jeg ikke alverden til Playstation, men er det hele opdateret til nyeste firmware osv??

3

torsdag, 19. september 2013, 11:48

Ville prøve at fjerne det installerede materiale og starte forfra.
Har ikke selv probs med min ps3.
Er det købt via psn store. For der har vidst været nogle problemer der igennem.

4

fredag, 20. september 2013, 22:46

Forsøgte for sjov at koble min PS3 op mod min Computer skærm, og der kørte det smerte frit..

Så om problemet er mit fjernsyn der er ved at være for gammelt, eller muligvis mit HDMI kabel der kan være defekt.. Men kan hvertfald spille det via min skærm til PCen :)

5

mandag, 16. marts 2015, 21:06

Har du prøvet at skifte en af delene? :D

6

mandag, 16. marts 2015, 22:17

Tråden er så lige et år gammel, Mikkel ;)

7

onsdag, 18. marts 2015, 18:26

Har du prøvet at skifte en af delene? :D

Det var HDMI kablet som var defekt.

Har nu solgt min PS3, til fordel for en PS4, som funker fint med det gamle TV :)

Tror godt at Moderator kan lukke tråden :)

8

fredag, 1. maj 2015, 18:06

Hmm det lyder da også meget underligt... Prøv og hør der hvor du har købt det!!

9

fredag, 22. maj 2015, 23:41

Laver et lille post steal, men hvad har i af erfaringer med HDMI kabler. Var du uheldig, eller er der meget forskel i kvali?

10

lørdag, 23. maj 2015, 13:06

Laver et lille post steal, men hvad har i af erfaringer med HDMI kabler. Var du uheldig, eller er der meget forskel i kvali?

Personligt køber jeg de næst-billigste fra f.eks. AV-Cables. Deres billigste har en sur tendens til at knække et sted i kablet efter et års tid med flytning af kablet pga. LAN eller lign.

11

lørdag, 30. maj 2015, 12:24

Ja jeg ville også prøve at købe nye kabler!!

12

lørdag, 30. maj 2015, 15:05

Nu behøver vi vist ikke spamme en 1½ år gammel tråd mere :P

TWEAK.DK :rules:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.