Du er ikke logget på.

Nyhedsbrev

Indsend nyhed

Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.

Indsend nyhed

1

tirsdag, 3. april 2012, 21:34

Playstation 3 + SSD = good times ?

Hello folkens

Jeg står i den lidt forvelkendte situation, at jeg har forkøbt mig.
Dette betyder, at jeg ligger inde med en 60 gb Ocz Vertex, som jeg derfor overvejer at smide i min playstation 3.

Nogen der har prøvet dette og kan anbefale/advare imod det?

mvh Morph
Main rig:
  • Asus P8P67-Mpro
  • i5-2500K - Scythe
  • Asus 560TI
  • Intel 510 - 128 GB
  • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
  • Powered by Corsair
  • Contained by Silverstone SG02

2

tirsdag, 3. april 2012, 21:38

Så længe harddisken kan køre Fat32, så burde der ikke være problemer..

Men kender ikke til kontrolleren en PS3 bruger, men de fleste kontrollere kan efterhånden håndterer en SSD

4

tirsdag, 3. april 2012, 22:42

Du skal nok ikke forvente at den bliver meget hurtigere. PS3 kører jo kun SATA150 (SATA 1)

5

tirsdag, 3. april 2012, 22:43

Du skal nok ikke forvente at den bliver meget hurtigere. PS3 kører jo kun SATA150 (SATA 1)
det har vel mere med antal MB/s at gøre.

søgetiden på en SSD er jo nærmest = 0 sammenlignet med en harddisk

6

tirsdag, 3. april 2012, 22:52

I nogle spil vil en ssd hjælpe, da nogle spilproducenter er begyndt at bruge hdd som virtuelt ram da der jo ikke er så meget ram i en PS3, specielt i Skyrim kan en ssd hjælpe med dens lag.

7

tirsdag, 3. april 2012, 23:19

Nu har jeg ikke selv længere en Xbox360 (eller en PS3) så jeg ved ikke lige hvad der er vigtigst - men selvfølgelig hvis søgetid er vigtigt for et spil så giver det noget. :9xo

Fandt en benchmark test med en Vertex 2 som folk eventuelt kan kigge lidt på hvis de overvejer en SSD. http://www.youtube.com/watch?v=bjQqpQe8g6Y

8

tirsdag, 3. april 2012, 23:22

hold da op, kan da godt ske at man skulle overveje at udskifte harddisken med en SSD i PS3eren, der er godt nok stor forskel

Klassificer denne tråd

Copyright 2001-2013 © Tweak.dk | www.tweak.dk
Forum Tags | Hardware | Nyheder | Forum | Ansvar | Mobiltelefoner | Sitemap | Cookies | Mobilabonnement