1

tirsdag, 28. december 2010, 21:13

Hej tweak'ers, jeg sidder her til Lan, tog ikke min fladskærm med (som jeg plejer at spille på) da jeg har ledningerne til det.

Mine stick er sådan fra Xbox 360 til min pc monitor. en adapter med Hdmi (i Xbox) og Dvi i anden ende, der fra er der en Dvi til Vga, og så en lang ledning op i min skærm (Vga), alt sidder i hinanden.

Hvad kan grunden være til at jeg kan hører lyden, men ikke så billedet på min xbox? Svar hurtigts muligt! eller skriv sms til 52392270 ! :) Mange tak!

Htc Desire - CustomRom
Acer Aspire 5739g
Acer Aspire T180-2e74

2

onsdag, 29. december 2010, 17:08

der er jo lissom ikke højttalere i din fladskærm :P

hvis du har den hvide xbox 360, så kan du desuden ikke sætte hdmi og analog udgang til på samme tid på grund af dårligt design. En udvej er, hvis du har VGA indgang i skærmen, at købe et xbox 360 vga kabel der har stik til vga og composite lyd (og en composite>minijack adapter). Kvaliteten er stort set den samme, også i HD.

en dyrere løsning er at få fat i en hdmi splitterbox, der splitter lyd og billede, så du kan få lyden ud på højttalerne.

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

3

onsdag, 29. december 2010, 18:26

Citeret

Oprindeligt indlæg af KasperBang
Hvad kan grunden være til at jeg kan hører lyden, men ikke så billedet på min xbox? Svar hurtigts muligt! eller skriv sms til 52392270 ! :) Mange tak!

Han kan jo høre lyden og ikke se billedet:P

Et godt bud må være at du har sat opløsningen forkert så skærmen ikke understøter den du har valgt. Prøv at resette boksen, mener du gør det ved at holde tænd/sluk knappen inde i min. 6 sekunder.

/Steffen

IBM T60
Intel T7200@2.0 GHz
Intel X25-M - 160 GB
2 GB Ram

4

onsdag, 29. december 2010, 21:16

Kunne jo også sagtens være at alt den konvertering ødelægger det endelige output (eller "forsvinder" på vejen)

Men ja, et VGA + Composite&Component kabel er klart at foretrække.

5

torsdag, 30. december 2010, 14:46

Jeg har den hvide xbox 360, jeg har HDMI stik i... Plus har jeg købt et stik med hvid og rød til lyden i mit headset, og så en optisk tilsidst...

Men ia andre siger jeg bare skal holde den inde i 6 sekunder ? Så vil jeg prøve det næste gang (:

Htc Desire - CustomRom
Acer Aspire 5739g
Acer Aspire T180-2e74

6

torsdag, 30. december 2010, 20:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Foxx
der er jo lissom ikke højttalere i din fladskærm :P

hvis du har den hvide xbox 360, så kan du desuden ikke sætte hdmi og analog udgang til på samme tid på grund af dårligt design. En udvej er, hvis du har VGA indgang i skærmen, at købe et xbox 360 vga kabel der har stik til vga og composite lyd (og en composite>minijack adapter). Kvaliteten er stort set den samme, også i HD.

en dyrere løsning er at få fat i en hdmi splitterbox, der splitter lyd og billede, så du kan få lyden ud på højttalerne.

¨
Ingen problem :D

Gør lige som jeg, og mange andre har gjort: http://www.chadledford.com/?p=50

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

7

lørdag, 8. januar 2011, 09:21

Ved ikke om dette hjælper ?
http://gear.ign.com/articles/703/703073p1.html

Noget med X :clap:

8

lørdag, 8. januar 2011, 09:28

hov glemte at sige du bare skal have en HDMI konverter sådan en som splitter lyd og billede ud fra HDMI også skal du HDMI til HDMI også tag du bare lyden ud..

Noget med X :clap:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.