Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 13. november 2010, 11:05

Jeg er blevet overtalt!! til at købe denne til min datter på knap 4, og er total grøn på dette område!

Jeg er blevet fortalt, at man kan erhverve sig SD/SDHC kort til denne MED spil på, eller på anden måde kan hente spil ned på denne - altså spil man har købt sig, så man ikke skal trække dem med rundt, og dermed mulighed for at miste dem.

Hertil, at man kan hente spil ned på Ninetendos hjemmeside, men den er sgu for viderekomme!

Håber på en yber geek indenfor området kan guide/vejlede mig i dette.

2

lørdag, 13. november 2010, 11:37

Såvidt jeg kan se er det ikke en lovlig/officiel ting at gøre. Det kræver at du henter ROMS fra hjemmesider, og flasher dem over på kort. Men folk bruger den gamle "Det er lovligt fordi du har den originale", men nej. Dur ikke.

3

lørdag, 13. november 2010, 11:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af HerrMansen
Såvidt jeg kan se er det ikke en lovlig/officiel ting at gøre. Det kræver at du henter ROMS fra hjemmesider, og flasher dem over på kort. Men folk bruger den gamle "Det er lovligt fordi du har den originale", men nej. Dur ikke.

Den tekst fattede jeg intet af???
Der findes da en Nintendo shop, hvor du kan hente, så ulovligt er det vist ikke, Ville bare gerne udgå transport af spil.

Der må findes et forum for dette, men ufattelig svært at finde noget godt

4

lørdag, 13. november 2010, 14:08

Det var hvad jeg fik ud af at google dine termer. Kan slet ikke finde nogen DS game shop på google - hvor har du fundet den? :crazyeyes:

5

lørdag, 13. november 2010, 15:42

Citeret

Det var hvad jeg fik ud af at google dine termer. Kan slet ikke finde nogen DS game shop på google - hvor har du fundet den? :crazyeyes:

Det er derfor jeg søger en Nørd. Du kan øjesynenligt ikke hjælpe med detjeg søger, så spild af dit krudt :-)

http://www.nintendogameshop.net/

6

lørdag, 13. november 2010, 17:03

Den side der linker da bare et botsite som folk rammer tilfældigt. Alle siderne linker kun til eBay salg. :))

Nu har jeg selv brugt homebrew siden PS1'en så Nørd må jeg da klalificere mig som - måske ikke lige de håndholdte, men basisprincippet er det samme som på PS2'en til de ting jeg har fundet herunder. ;)

Nå men det kan sagtens lade sig gøre at udføre hvad du ønsker. Har fundet en guide der ser udmærket ud på wikihow. Du skal ud og købe sådan en fætter hér, og så enten følge denne guide (som dog er til Mac men nem at bruge i Windows), eller hente ROM filerne til de spil du ejer på nettet.(er ikke personligt overbevist over lovligheden, men jeg dømmer ikke)

7

lørdag, 13. november 2010, 17:06

Citeret

Den side der linker da bare et botsite som folk rammer tilfældigt. Alle siderne linker kun til eBay salg. :))

Nu har jeg selv brugt homebrew siden PS1'en så Nørd må jeg da klalificere mig som - måske ikke lige de håndholdte, men basisprincippet er det samme som på PS2'en til de ting jeg har fundet herunder. ;)

Nå men det kan sagtens lade sig gøre at udføre hvad du ønsker. Har fundet en guide der ser udmærket ud på wikihow. Du skal ud og købe sådan en fætter hér, og så enten følge denne guide (som dog er til Mac men nem at bruge i Windows), eller hente ROM filerne til de spil du ejer på nettet.(er ikke personligt overbevist over lovligheden, men jeg dømmer ikke)

Kan se jeg også mangler et MicroSDHC

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.