1

fredag, 1. oktober 2010, 21:47

Hey, Jeg flyttede for noget tid siden. hvor jeg flyttede min ps med og ville bruge den på et IKKE Hd Ready Tv.. Skærmen var sort. dette var inden jeg fandt ud af hvordan jeg resettede den. Jeg fik mit gamle HD tv tilbage.. Og satte det på samme måde som da jeg tog det fra..
Nu er det UMULIGT for mig at skifte opløsning. til trods for utal af reset og førsøg. både manuelt og automatisk.
Jeg kan KUN køre 578p nu.. Pisser mig grænseløst af.
Nogen der kender til lignede problem eller ved hvad fanden jeg kan gøre.. ? Har slet ikk pillet ved mit tv og dets instillinger.
Har opdateret systemet og alt
HEEEELP
Mvh
<<----

2

lørdag, 2. oktober 2010, 09:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Sunz78
Hey, Jeg flyttede for noget tid siden. hvor jeg flyttede min ps med og ville bruge den på et IKKE Hd Ready Tv.. Skærmen var sort. dette var inden jeg fandt ud af hvordan jeg resettede den. Jeg fik mit gamle HD tv tilbage.. Og satte det på samme måde som da jeg tog det fra..
Nu er det UMULIGT for mig at skifte opløsning. til trods for utal af reset og førsøg. både manuelt og automatisk.
Jeg kan KUN køre 578p nu.. Pisser mig grænseløst af.
Nogen der kender til lignede problem eller ved hvad fanden jeg kan gøre.. ? Har slet ikk pillet ved mit tv og dets instillinger.
Har opdateret systemet og alt
HEEEELP
Mvh
<<----

Altså jeg går ind i Skræminstillinger/Video output indstillinger/HDMI/Automatisk eller brugerdefineret.
Så siger Tvet: Kan ikke vise Videotilstanden. Og der har INTET problem været før.
INGEN der har nogen andelse om hvad det evt kan være?

3

lørdag, 2. oktober 2010, 15:59

Og du forbinder den naturligvis med et HDMI kabel?

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost
Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.