Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 26. september 2010, 16:37

Hej alle.
Det er sådan, at jeg gerne vil have bilspil til min Xbox 360.
Det må gerne være bilspil, hvor man kan smadre sine biler og sådan.
Selv har jeg.
Juiced 2
Forza Motorsport 3
FUEL
Midnight Club Los Angeles Complete Edition
Project Gotham Racing 4.

Jeg er ikke meget for Burnout-serien
Hvilke spil vil I anbefale?

2

søndag, 26. september 2010, 16:59

Race Driver Grid er mega fedt syntes jeg :)

hent demoen og prøv det :D

3

søndag, 26. september 2010, 17:17

mener der er udgaver af flatout, flatout 2 og flatout UC til 360'eren (hvis ikke, så til orig. xbox, men du kan stadig spille de fleste xbox1 spil på en 360), ikke mindst er flatout serien rigtig realistisk i rendering af buler osv.

Burnout Paradise (få fat på ultimate edition, den kan fås rimeligt billigt og indeholder udover den alm. version nogle DLC pakker) Biler kan blive smadret rimeligt heftigt, mens der ikke sker så meget med motorcykler

Så godt at du ikke er meget for burnout, men Paradise er rimelig godt lavet, omend en del urealistisk og arkade agtigt som burnout nu er

Test Drive Unlimited er rimeligt stort, jeg kan dog ikke huske om hvorvidt biler kan smadres :roller:

NFS: prostreet og NFS Shift, her bliver bilerne smadret, ovenikøbet er der i Shift en blurring effekt når man braser ind i en væg med 200 i timen... begge spil er rimelig realistiske i styringen, så jeg vil anbefale et rat. Det nye NFS: hot pursuit kan jeg ikke sige så meget om, da jeg ikke har prøvet det...

Fatal Inertia er lavet i stil med WipeOut serien med svævende biler, dog er styringen noget sværere at have med at gøre pga. Unreal Engine 3's rimelig realistiske fysikdel, ikke desto mindre er det ret så udfordrende og styringen er hverken for hurtig eller langsom, plus at der er nogle ret så innovative våben med. FI kan dog kun findes på brugthylden i spilbutikkerne i dag og er rimelig dødt hvad angår andre at spille med på LIVE

4

tirsdag, 28. september 2010, 09:54

Nu er det nye F1 2010 lige udkommet og det sparker i mine øjne max €%& :) Ved dog ikke om det er lige den type du søger, selv på den letteste sværhedsgrad er det temligt svært og kræver en del koncentration for ellers køre du af banen....

/Steffen

IBM T60
Intel T7200@2.0 GHz
Intel X25-M - 160 GB
2 GB Ram

5

tirsdag, 28. september 2010, 18:01

FLATOUT!!!! Hvis du kan lide og smadre din, og andres biler!

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

6

søndag, 3. oktober 2010, 07:23

Dirt 2 er et superfedt spil, men det gælder dog ikke om at smadre modstandernes biler :)

AsRock Z77 Extreme4-M - i7-2600K - 16gb DDR3 1600mhz - 2x HD7950 TwinFrozr Crossfire - Custom Water Cooling - Samsung 830 256GB - Silverstone Temjin TJ08-E - TT Toughpower 875w - HP ZR24w - MadCats R.A.T. 7 - Logitech Illuminated

7

tirsdag, 23. november 2010, 06:45

Test Drive Unlimited - Test Drive Paradise ? :D

8

tirsdag, 23. november 2010, 12:05

Er ikke den helt store inde på den katagori, men det nye Need for Speed Hot Pursuit skulle være godt

Seneste tests og artikler

0

ASUS ROG Crossblade Ranger FM2+

ASUS Republic of Gamers er jo
Læs Mere

95

Stor AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Argon BT-2 Bluetooth receiver

Med fremmarchen af musikstream
Læs Mere

3

ASUS STRIX GTX 750Ti OC Edition

ASUS lancerede for noget tid s
Læs Mere
Seneste nyheder

3

Dwayne The Rock Johnson med i DC Comics-film?

Ifølge AP er Dwayne The Rock J
Læs Mere

0

Første trailer til Men, Women and Children

Første trailer til Jason Reitm
Læs Mere

0

Nyt Counter Logic Gaming Razer BlackWidow tastatur på gaden

Razer har sammen med den erfar
Læs Mere

0

ASRock viser deres X99 WS LGA 2011 bundkort frem

Med et par uger igen til den o
Læs Mere
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.