Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 1. juni 2010, 16:07

Hejsa fellow tweaker, ny bruger på siden her, jeg har på det sidste stykke tid gået med tanken om at case modde min xbox 360, jeg har diverse værktøjer til formålet, men ville gerne ha noget LED lys i den også, her er mit spørgsmål så . Hvad for type LED´s skal jeg ha fat i, har søgt på nettet efter det men det er som en jungel uden lige hvilke nogen jeg faktisk skal bruge.

smid gerne nogle links.

2

tirsdag, 1. juni 2010, 17:11

Du skal for det første være obs på at hive strøm fra de forskellige steder på Xbox'en er en glimrende måde at brænde delene af på med. De mange LED blæsere og LED cases tager f.eks. strøm fra DVD drevet (de snylter med et adaptor kabel) og der går en del om at folks DVD drev brænder af efter et stykke tid som følge.

Udover det...tjaa du kunne evt. tage et kig på Xboxscene og google dig til lidt basal information og så evt. spørge videre på fora. :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.