Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 30. januar 2010, 14:51

hejsa alle på www.tweak.dk

jeg har softmodded min storbrors wii, og brugte den i et halvt år, nu skulle han så have den tilbage igen 8o og det jeg har tilbage er en ps2 slim xD

jeg har læst noget om at man også kan softmodde en ps2 slim, til at spille backup games og se film, men har sku ikk kunne finde nogen guide på slim. har fundet nogle på den gammle, men det kan jeg jo ikk bruge til noget :crazyeyes:

er der nogle som har prøvet eller kender en guide til det ???

takker på forhånd

ps. :rules: :hb:

3

søndag, 31. januar 2010, 09:26

Jeg ved ikke om det virker på slim'en men min PS2 er softmoddet så at den booter nogle filer fra memorycard når der sidder en specific PS1 skive i. Det starter så min HDLoader så at jeg kan køre mine backups, som ellers ville dræbe laseren i konsollen. :)

Det nemmeste du kan gøre (hvis dette trick virker på en slim) er at finde en person som har softmoddet sin konsol og har mulighed for FTP overførsel (det kræver bare et enkelt program på konsollen), få ham til at lave en softmod for dig med et af dine PS1 spil og voila!

Edit: Der er vistnok en anden metode. Du skal have en af dissens snydekode cd'er fra fks. AR-MAX som kan hente gemninger ned fra nettet og på din Slim. Du kan hente softmoddet som en savegame. :cheers:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "HerrMansen" (31.01.2010, 09:30)

4

søndag, 31. januar 2010, 10:11

det virker ikke ved en slim :(

og hvis jeg skal overføre savegame, kan jo godt blive svært, medmindre det kan komme ind via et usb stik

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.