Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 13. januar 2010, 18:38

Hej alle :)

For fjorten dage siden købte jeg Guitar Hero Metallica til Xbox360 i Blockbuster til 550 kr. Jeg brugte guitaren under en time, og så begyndte strum-knappen at pibe, når jeg trykkede den op og ned. Blockbuster fik et nyt sæt med spil og guitar hjem, som jeg hentede i går. Efter en halv time gav den nye guitars strum-knap sig også til at pibe, og samtidig virkede den kun opad.

I dag fik jeg pengene tilbage. Ved I, om der generelt er problemer med Xbox-versionen af den nyeste udgave af guitaren?

2

onsdag, 13. januar 2010, 20:25

Har oplevet den samme pibe lyd ved guitaren til Guitar Hero 5. Jeg tror de har lidt problemer med kvaliteten, har hverken oplevet det ved PS2, Wii eller PS3..

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
_|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
__|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

3

onsdag, 13. januar 2010, 20:26

Det kan så også bare være fordi, at du har været utrolig uheldig. :crazyeyes:

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
_|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
__|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.