Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 27. oktober 2009, 08:47

Er på udgik efter et headset til en PS3, det skal være med mikrofon, og være behageligt at have på i længere tid af gangen...

Tænkte på om man kan smide et tilfældigt USB headset på eller, man skal have et af deres officielle Bluetooth headsets?

Erfaringer er meget velkomne :)

2

onsdag, 28. oktober 2009, 21:29

Jeg mener du kan bruge hvilken som helst Bluetooth-headset... :)

3

mandag, 9. november 2009, 21:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Svan
Er på udgik efter et headset til en PS3, det skal være med mikrofon, og være behageligt at have på i længere tid af gangen...

Tænkte på om man kan smide et tilfældigt USB headset på eller, man skal have et af deres officielle Bluetooth headsets?

Erfaringer er meget velkomne :)

Jeg skulle gerne få dette astro a40 sæt ind af døren onsdag til min ps3, prøv at google det så skal du bare se løjer :D
http://www.ugx.dk/collections/frontpage/…40-audio-system

ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
Intel i7 4790K @ 4600Mhz
gigabyte GTX 980TI
Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
Noctua NH-D15
Corsair Obsidian 450D
Asus PG278Q 144 Mhz

4

onsdag, 9. december 2009, 19:31

Køb det officielle Playstation Bluetooth headset. Købte det her for et par dage siden og lydkvaliteten er i top, når man tænker på at det er et BT headset

5

tirsdag, 19. januar 2010, 20:16

Har længe tænkt over dette. Nice hvis man kan bruge alle. Nogle ideer til et low bugdet køb ? ville gerne have med mic ;)

Snart en old comp, men med ps3 som erstatning

6

mandag, 25. januar 2010, 22:03

Du kan bruge alle bluetooth headset.. Er det bluetooth, virker det til PS3.

Så du kan gå ned i den lokale mobil-biks og købe det absolut billigste hvis det er det du har lyst til. :)

Plantronics skulle være rigtig gode, pris kontra kvalitet.

Shuttle SG45H7 :: Asus VW22U
Intel Core 2 Quad Q9550
4x1 gb A-data PC6400 DDR2
XFX Radeon HD 5850 Black Edition
500W Cooled x Fractal Design
WD VelociRaptor @ SQD2.5

7

torsdag, 8. april 2010, 14:05

Farvel folkens - nu er min bruger lukket ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Burger" (10.04.2010, 01:16)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.