Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 22. oktober 2009, 17:01

hej vi er en klan der søger sponsor.

vores klan navn er team blackbird, og vi har vores egen hjemmeside http://tbbclan.co.cc.
vi er 29 medlemmer og har vokset en del her for tiden. vi er villig til at spille pcw og har egen server. 84.234.21.12:27016 vores serveren har mani - admin - plugin installeret, samt deathmatch og rpg men de sidst nævnte er pt ikke aktive.

Vores skill lvl ligger meget forskelligt da vi har high-medium-low skills i klanen.
Vi har 2 danskere i klanen, og nogle tyskere og hollændere, og folk fra andre steder.

2

torsdag, 22. oktober 2009, 19:13

øhhh skriv eventuelt i din post hvilket spil i spiller? kan selvfølgelig se det på hjemmesiden, men det ville da være rart med noget info

MSI Z77A-GD65 / 16 GB Crucial ballistiX 1600 mhz / I7 3770k / EVGA GTX 670 FTW SLI / Corsair HX 850W
Venter på et Corsair Obsidian 900D

3

fredag, 23. oktober 2009, 07:40

Hvis jeg skulle uddele sponsor penge til jer, ville jeg nok kræve at der minimum var et team "kun" af danske spillere.

At der kun er 2 er ikke meget.

..

du skriver heller ikke noget om hvem der er leder af klanen og som BK-Martin skriver så skriver du ej heller hvilket spil i spiller? og da du har smidt tråden under "Spil konsoller" så er CS nok ikke lige det første man vil gætte på.

Jeres hjemmeside trænger måske også til en opdate så man kan se at de "29" medlemmer eksisterer et sted. Jeg kunne i hvertfald ikke se dem under "Teams".. :crazyeyes:

Men held og lykke :cheers:

4

lørdag, 24. oktober 2009, 18:48

undskyld mig.. men ligner noget oversat fra Babelfish...

Citeret

hello We are a clan looking for sponsorship. our clan name is Team blackbird, and we have our own website http://tbbclan.co.cc. We have 29 members and has grown a part of her time. We are willing to play pcw and has its own server. 84.234.21.12:27016 our server manifest - admin - plugins installed, as well as deathmatch and rpg men, the latter is not currently active. Our skill lvl is very different because we have high-medium-low literacy in the clan. We have 2 Danes in the clan, and some German and Dutch, and people from other places.

5

lørdag, 24. oktober 2009, 20:09

Nu ved jeg ikke helt hvad babelfish er, men enten er det:

1. En hjemmeside hvor de også søger sponsor (de søger flere steder) eftersom de jo ikke kun er danske spillere.

2. Det google kom op med, et translate program

I7 3930k@4Ghz / Heatkiller Black Nickel
Asus Rampage IV Formula
4x4GB Vengeance@1600Mhz 8CL
Asus GTX 670
Samsung F3 Spinpoint 1TB@Raid0, Kingston HyperX 3K 240GB
Corsair AX850, Corsair 800D
twitch.tv/envybamse

6

lørdag, 24. oktober 2009, 20:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af kasper1233

1. En hjemmeside hvor de også søger sponsor (de søger flere steder) eftersom de jo ikke kun er danske spillere.

Babelfish er Googles svar på en ordbog, hvor du kan smide flere ord ind af gangen også oversætter den råt :)

7

mandag, 26. oktober 2009, 18:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af nitan

Citeret

Oprindeligt indlæg af kasper1233

Babelfish er Googles svar på en ordbog, hvor du kan smide flere ord ind af gangen også oversætter den råt :)

Yahoo, mener du vel. :D

Apple <3

8

tirsdag, 27. oktober 2009, 08:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af LeeFusZ

Citeret

Oprindeligt indlæg af nitan

Yahoo, mener du vel. :D

Det da da utroligt med jer som kommer efter mig med alle de små detajler jeg misser :razz:

Seneste tests og artikler

0

ASRock Fatal1ty Z97X Killer

Her på Tweak.dk har vi allered
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Tab S 10.5 Wi-Fi

Hvis du er på udkig efter en n
Læs Mere

1

AMD R7 Series SSD 240 GB

AMD har i samarbejde med OCZ u
Læs Mere

7

DasKeyboard 4 Professional

Sæt jer godt til rette og tank
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nyt klip fra The Equalizer ude

Et nyt klip fra The Equalizer
Læs Mere

0

HTC Nexus Tablet bliver med 64 bit Tegra K1 chip

Når den kommende HTC Nexus tab
Læs Mere

0

Nyt LG G Watch R smartwatch med rund P-OLED skærm

LG har i dag officielt lancere
Læs Mere

0

Artikel: Filmpremierer uge 35

Så blev det igen premieredag,
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.