Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 1. september 2009, 20:06

Hej:D

står i et problem men mine diablo spil. fandt det lige frem men mine cd'er er ridset, og kan ikke bruges men har mine keys. så lånte en vens cd'er og, så har jeg installeret. men mente ikke man skulle bruge cd'er så har ingen? nogen ideer? har hentet expancien cd men virker ikke, ville bare køre det igennem deamon tools.

hjælp mig plz:D

på forhånd tak.

-Michael

2

tirsdag, 1. september 2009, 20:26

ja hvis du henter den nyeste patch/version. tror den hedder v1.12 så skal du ikk bruge cd'er. MEN du skal dog først flytte et par filer fra cd'en over i din spilmappe på computeren..

google it :)

Coolermaster Cosmos S + NorthQ 650watt modular PSU w. 140mm fan
ASUS P5Q-E + Q9450@3ghz(375fsb)+ 3gb pc8500 ddr2 +Kingston HyperX Fan
BFG GTX 260 Maxcore H2OC (896MB) viewed on Samsung SyncMaster p2450H playing @ 1920x1080
Maxtor 160gb/8mb cache + WD 500gb/16mb cache - both SATA II @7200rpm
GFX & CPU cooled by homemade LC w. D-Tek Fuzion V2, 2.5m^2 Ford Car-rad + xpsc 360 rad
Logitech MX1000 - Windows XP Home 32bit

Waiting for: D3, HL2 E3, MI 5

cell: Samsung i900 Omnia 16gb+2gb

3

tirsdag, 1. september 2009, 21:45

Istedet for at nasse på din vens CD'er i fremtiden kunne du lave en battle.net konto og bruge deres torrent download alternativ. :cheers:

http://eu.battle.net/

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.