Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 3. juni 2009, 15:02

når jeg prøver at installere call of duty 4 siger den at den ikke kan finde localized_english_iw01.wd filen men nu har jeg dl den på en hjemmesiden men hvor skal jeg så sætte filen hen? tak for hjælpen tak:)

2

onsdag, 3. juni 2009, 15:17

nu siger den at denne her fil mangler

D:\Setup\zone\english\må_crash.ff.?? hvad sker der lige for det hvad kan man gøre???

3

onsdag, 3. juni 2009, 15:18

D:\Setup\zone\english\mp_crash.ff. *

4

torsdag, 4. juni 2009, 15:27

er der fedtfingre eller ridser på skiven?

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

5

søndag, 7. juni 2009, 15:28

ja det er godt nok et par ridser tror også det er derfor men kan man så ikke bare dl det og så køre det med Deamoon tools og så bare bruge den samme cd key som der følgermed??

6

mandag, 8. juni 2009, 21:12

Tandpasta på skiven, det har reddet Diablo II for mig flere gange :) hvis det ikke virker (slet bare det her, hvis det er imod reglerne), så kan du evt. kopiere skiven med en lav læsehastighed.. Så har læseren mere tid til at tolke ridserne og giver dig en skive, uden ridser, gerne med den oprindelige data intakt på den nye skive

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.