Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
min ps3 virker ikke mere .... efter som hvad jeg har læst på nettet, så tror jeg at det er min læseren i mit blu ray drive som ikke mere... er der nogen som kender nogle gode guide til at enten skifte blu ray drive ud eller ordne læseren igen sådan at den virker fordi, eftersom jeg var oppe og snakke med GAME så sagde de jeg skulle skaffe en kvitering
og det tror jeg ikke jeg ka'... eftersom at jeg ike kan skaffe kvitteringen så går jeg ud fra at det blvier dyrt at skifte blu ray disken ud, eller så tror jeg ikke de gider eftersom jeg ikke kan bevise at jeg er ejeren
jeg ville heller prøve at invistere en plov på at prøve at ordne den selv... istedenfor at købe en ny....
men ville rigtig gerne vide hvad for bluray den bruger
Oprindeligt indlæg af dalacian
jeg ville heller prøve at invistere en plov på at prøve at ordne den selv... istedenfor at købe en ny....
men ville rigtig gerne vide hvad for bluray den bruger
Evt set filmen og hørt han fortæller han har en netbutik og fortæller at så vidt han ved bruger alle PS3 samme slags drev.
Ellers kan du jo også prøve og google det ..
If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P
kæmpe succes !! !bestilt bare en kes-400aaa og byttede den om... fandt dog nogle videor på youtube som fortalte hvordan den IKKE skulle samles ... så hvis der er nogen der ude der har få ødelagt deres 60 gb linse så kan i skrive :
har en kammerat der netop havde samme problem med hans....sendte dent il repair et sted og fik den skiftet...hvis man har spillet meget er de første modeller muligvis begyndte at blive slidte ved denne tid.