Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

73

onsdag, 2. december 2009, 20:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af zaxder
Pc frem for alt! :D

Det nemlig rigtigt at det er fuldstændigt forkert..

Spiller mere på min xbox end jeg gør på min PC..

74

onsdag, 2. december 2009, 21:18

Måske, men det er min mening, ikke din..

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
_|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
__|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

75

torsdag, 3. december 2009, 09:42

Har en Xbox 360 + PS1 og 2

76

torsdag, 3. december 2009, 22:40

jeg har det mest hardcore man kan få en PS 1 som har samlet støv i 2-3år nu og så har jeg min DS som jeg bruge en gang imellem men bruger sku mest min PC<33

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H60
2x Corsair Vengeance 2 x 4 GB (16gb) - Zotac geforce GTX770 4GB
500gb + 750gb Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
250gb Samsung 840 pro - Lian Li PC-V351
Logitech G500, G710+, G930 og Z5500
Dell u2713hm

77

tirsdag, 8. december 2009, 17:33

Jeg ejer en Xbox 360. Jeg bruger den i øjeblikket til Ninja Gaiden Black og Ninja Gaiden to. Bliver aldrig træt af de spil. :P
Udover det ejer min lillebror en PS3, som jeg dog mest bruger, og på den spiller jeg MGS4: Guns of the Patriots, men officielt er det hans konsol.

78

tirsdag, 8. december 2009, 17:51

Lidt gammel tråd måske ?
Alfresco

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

79

tirsdag, 8. december 2009, 18:05

Skal man ikke holde liv i et forum?

80

onsdag, 9. december 2009, 19:30

Har min dejlige PS3 og har aldrig fortrudt det køb

81

torsdag, 10. december 2009, 09:51

Har 360'eren spiller for tiden Far cry 2 Map editor, CoD;MW2, GTAIV;TBoGT og Assassins Creed 2(Black edition :T)

Jeg kan li' kage XD

82

torsdag, 17. december 2009, 00:20

Har selvfølgelig en xbox360 :) - alt andet ville være tåbeligt

83

torsdag, 17. december 2009, 21:40

Wii og en af de nye PS3 med 120GB harddisk.

84

fredag, 18. december 2009, 09:34

Byttede min PS3 40GB til en ny PS3 Slim 120GB. Den gamle havde vist ikke alt for længe igen, så fint bytte :crazyeyes:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

85

fredag, 18. december 2009, 10:03

jeg har en xbox 360, spiller bilspil på den da jeg har rat og pedaler og hele svineriet til den...det er top underholdning :9xo

jeg har en ps3 som jeg primært købte for at streame musik og film, jeg har endnu ingen spil til den og burger min xbox istedet.

jeg har også en wii.....den finder jeg mest underholdende når jeg har gæster og den har givet mig mange sjove timer og sved på panden :cheers:

de er alle 3 lige gode, men hvis jeg kunne vælge idag så ville jeg undlade at købe xboxen, og så købe en ps3. man kan i mine øjne få de samme gode spil og man kan få rat og pedaler til den også.
og så har den lige streaming fordelen fremfor xboxen....

Dyas

Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650

Laptop
PS3
Wii

86

lørdag, 26. december 2009, 13:49

PS 2'en slå sq aldrig fejl ;)

Men overvejer da at købe en Xbox 360 :)

87

søndag, 3. januar 2010, 18:28

Jeg har en Wii, men den type konsol er ikke lige min smag, så det var lidt af et fejlkøb.

Men jeg køber snart en Xbox 360 fra en af mine venner, så det bliver godt endelig at kunne game nogle ordentlige spil.

If you say "plz" because it's shorter than "please", I say "No" cause it's shorter than "Yes".

Antec ISK310-150 micro tower

Står du og skal til at bygge dig en lille kontorcomputer, eller måske skal der et nyt kabinet til computeren v
Læs Mere

Thermaltake Commander FT Fan Controller

Hvis man har installeret et vildt custom vandloop i sin computer, kan det være ganske nyttigt at være i stand
Læs Mere

Logitech MX Master

Vi skal i denne test tage et kig på Logitechs nye flagskib af en mus ved navn MX Master. Der er tale om en mus
Læs Mere

Gigabyte Z170X-Gaming 7

Vi har denne gang vendt næsen mod Gigabyte, når vi endnu engang kaster os ud i en test af endnu et Z170 bundko
Læs Mere

be quiet! Dark Power Pro 1000 W PSU

Så er Tweak.dk tilbage med endnu en anmeldelse. Denne gang skal vi kigge på et kraftværk af en strømforsyning
Læs Mere

NZXT S340 Special Edition

Denne test vil for de fleste trofaste Tweak læsere virke lidt som et deja-vu, da vi skal kigge på et kabinet,
Læs Mere

Razer BlackWidow Tournament Edition Chroma

Razers Blackwidow tastatur har vi flere gange haft forbi vores testbænk, men det er første gang, vi skal have
Læs Mere

MSI GTX 950 Gaming 2G OC

Tiden er kommet til, at vi skal vende blikket mod et entry level grafikkort i den mere prisvenlige ende af ska
Læs Mere

Er dette det fedeste Fallout casemod nogensinde?

Måske er det ikke et kabinet, der kan kategoriseres som værende det flotteste, der nogensinde har set dagens l
Læs Mere

Sådan kan du forhindre Microsoft i at indsamle data

En af de største bekymringer for brugere af Microsofts nye styresystem Windows 10 har været, at der er skruet
Læs Mere

Rocket League rammer milepæl

Hvis du følger med på vores Team Tweak-kanal på Twitch, så ved du også, at spillet 'Rocket League' er et af de
Læs Mere

Raumfelds One M og Stereo L får nyt design

Her på Tweak.dk har vi allerede kigget på Raumfelds One M højttaler, der er en samlet løsning til de, der vil
Læs Mere

Internetsøgning førte til job hos Google

Om det er held eller skills, skal vi ikke kunne sige, men det er nok en blanding af begge, der har ført til, a
Læs Mere

Boeing udvikler laserkanoner til nedskydning af droner

Droner er og bliver et kæmpestort hit, men det er ikke kun lutter lagkage. Flere har hævdet, at de er blevet k
Læs Mere

Nye GTA V 'ENBSeries' 4K screenshots er vanvittigt flotte

Modderen Ryuken har leget en smule med Grand Theft Auto V til PC, og ud er kommet nogle af de flotteste 4K scr
Læs Mere

Få overblikket over Team Tweaks søndagsstream

Team Tweak holdte ikke fri i går, selvom det var en højhellig søndag, og i går blev vores anden nye streamer K
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.