Kom til at tænke på hvor mange her inde på Tweak som har en konsol. Derfor denne poll.
Hvis i har en konsol, så smid en stemme og skriv hvilken model der er tale om. Nu ikke noget med at punke mig hvis din konsol ikke hører ind under de valgmuligheder som er der i afstemningen - Hvis du har flere forskellige, så stem på den du bruger mest - din farvorit-konsol.
Har selv en Xbox360 Elite og de spil jeg spiller mest lige pt er Ace Combat 6, CSI Hard Evidence, Harry Potter OOTP, Test Drive Unlimited, Lego Indiana Jones og lidt GTA IV.
Der står en PS2 hos Simone. Hvad hun bruger den til har jeg ikke lige styr på. Personligt har jeg ikke brugt den mere end et par gange.
Jeg er ret sikker på der står en PSOne i kælderen et eller andet sted..
Mac Pro / 2*Xeon E5472 / 22GB DDR2 800MHz [ECC]
2*HP 23xi / eVGA GTX 570 / Airport Extreme / Bluetooth
2*180GB Intel 330 [RAID 0] / 2TB Barracuda Green
Logitech Solar K750 @ Magic Mouse / JBL Creature II
Jeg har haft en Wii men det var ikke sjovt i længden. Derfor blev den solgt ca 1 måned efter jeg købte den.
Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"
Jeg har en Wii, og synes den er ganske sjov. Jeg bruger den mest til Wii fit lige i øjeblikket, jeg har korsbåndsskader i begge knæ og det er jo en glimrende undskyldning at man bruger tid til at spille for at styrke ballancen
Jeg regner klart med at købe flere spil inden for den nærmeste fremtid
System : Intel Core 2 Duo E6550
ASRock 4CORE1333-GLAN
Inno3D 8500GT 512mb
2 GB Kingston HyperX DDR2-800
WD Caviar 250 GB Sata II
Antec Trio-430 truepower psu
Jeg har ikke nogen spillekonsol, da jeg synes PC'en gør det så ganske udmærket. Eneste irritationsmoment er de få (gode) spil der kun kommer til den ene eller anden konsol (og ikke til PC), men for at eliminere det problem skal man jo investere i alle konsollerne.
Derudover siger spillekonsoller mig ikke så meget, men skulle det endelig være en blev det nok Wii, da det tilbyder noget helt anderledes.
Jeg har ikke elv nogen konsol min pc klare sig fint gider heller ikke spille fps spil på en konsol sådan nogle spil skal spille med en mus og et tastatur.
Men min lille søster har en Xbox 360 som jeg lige låner i ny og næ og spiller lidt på den.
MSI P67-GD80 - Intel Core I7 2600K - Team Xtreme 2400 MHz 2x2 gb - Sapphire HD5870 1GB - Coolermaster Silent Pro 1000 watt - 2x Samsung F1 750 gb i RAID0
Jeg ville nok aldrig nogensinde selv købe en konsol, men nu har jeg vundet en XBOX360 i www.thechallenge2008.dk
Selvom jeg godt nok ikke har fået den endnu, så skal jeg i hvert fald nok have GTA IV (til trods for at jeg har det til PC), GoW2 og Mirrors Edge... nåja, og XNA GS.
Jeg spiller for det meste GTA IV online, PES 2009 offline og online, Virtua Tennis 3 og lidt bilspil. Tror dog jeg skal ud at have købt Star Wars: The Force Unleashed nu her.
Macbook 13,3" Canon EOS 400D, Playstation 3, Xbox 360 Elite