Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 10. januar 2009, 21:53

Hey... Hvis jeg nu sidder og gamer Grand Turismo 4 på min gamle Playstation 2 og gerne vil have det rippet ned i en Video-Fil på min Pc'er, Hvad skal jeg så bruge og hvad kræver det ?

Og hvordan skal PC osv været forbundet ?

Mange tak på Forhånd...

I Lost a Bomb, Do You Have It?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Razer5000" (10.01.2009, 21:53)

2

lørdag, 14. februar 2009, 10:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Razer5000
Hey... Hvis jeg nu sidder og gamer Grand Turismo 4 på min gamle Playstation 2 og gerne vil have det rippet ned i en Video-Fil på min Pc'er, Hvad skal jeg så bruge og hvad kræver det ?

Mange tak på Forhånd...

Det letteste vil nok være med et tv-kort på din pc, giver ikke optimalt billede, men kan bruges og koster ikke mange penge.

Den bedste løsning vil være et grabberkort, men de koster en del mere , giver dog et noget bedre billede. Ved ikke om PS2 kører med 60hz , men nogle af grabberkortene kan også køre det.

3

mandag, 16. februar 2009, 03:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af John H

Citeret

Oprindeligt indlæg af Razer5000

Mange tak på Forhånd...

Det letteste vil nok være med et tv-kort på din pc, giver ikke optimalt billede, men kan bruges og koster ikke mange penge.

Den bedste løsning vil være et grabberkort, men de koster en del mere , giver dog et noget bedre billede. Ved ikke om PS2 kører med 60hz , men nogle af grabberkortene kan også køre det.

en ps2 kan køre 60hz i nogle spil mig bekendt.... soul calibur 3 i hvert fald, ved så ikke med gt4, men det er for langt det meste afhængigt af spillet

AMD FX 6300
8 GB Crucial DDR3-800
Gigabyte 970A-DS3P
AMD Radeon R9 270X

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.