Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 12. juli 2008, 15:23

Hej Tweakers

Håber endnu engang i kan hjælpe mig - overvejer at købe en Wii og har næsten også fået overtalt kæresten til at spæde lidt til. Men har lige et par spørgsmål.

- Har set man kan chippe ens Wii, hvad gør det godt for, og hvilke typer af chip er der?
- Kan den gå på nettet (trådløst) som standard eller skal man købe noget ved siden af?
- Hvilke signal kabler går der ud fra den (lyd og billede)
- Sidst med ikke mindst, hvor er den billigst at købe?

Mvh Stubkier

ÍBM X200
Wii
Xbox 360 Elite
2* AMD 780g

2

lørdag, 12. juli 2008, 15:32

http://www.chipdk.dk/catalog/product_inf…products_id=147 klart den billigeste :)

grunden til du vil have en chipped er du kan spille backup af dine spil så du ikke ridser dine originale spil læs mellem linierne :P

ja den har wifi

standard 3 til scart, du kan dog købe Wii komponent kabel. og få den op at kører 480p

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Intel 520 S 480gb ssdApple Magic Mouse

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

3

lørdag, 12. juli 2008, 16:44

Med andre ord hvis jeg har tænkt mig at købe alle mine spil har jeg ikke noget at bruge en chip til?

Mvh Stubkier

ÍBM X200
Wii
Xbox 360 Elite
2* AMD 780g

4

lørdag, 12. juli 2008, 16:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af Stubkier
Med andre ord hvis jeg har tænkt mig at købe alle mine spil har jeg ikke noget at bruge en chip til?

Mvh Stubkier

ikke det mindste nej

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

5

lørdag, 12. juli 2008, 16:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af DmK

Citeret

Mvh Stubkier

ikke det mindste nej

Super så er der jo ingen grund til at smide penge efter det :) Så mangler jeg bare at finde et sted hvor den er billig.

Mvh Stubkier

ÍBM X200
Wii
Xbox 360 Elite
2* AMD 780g

6

lørdag, 12. juli 2008, 16:58

din lokale elgigant mener stadig de smider dem efter dig for 1895 :)

MacBook Pro 13
Intel i5 2.4ghz
8GB 1066MHz DDR3

Htpc Mac Mini 2010
/
8GB 1066MHz DDR3

Apple Time Capsule - 2TB
Iphone 4s 64gb sort

7

lørdag, 12. juli 2008, 18:33

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz
Sapphire TRI-X R9 290 4GB OC
12 gb Corsair CMX6GX3M3A1600C9
Samsung 840 Evo 120 GB ssd + WD 500 3ABYX
Logitech G500 ~ 24” BenQ G2420HD
CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ eDimensional Audio FX2
750W CorsairTX ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

8

søndag, 13. juli 2008, 00:43

Tror elgiganten er det billigeste her i danmark. så hvis ikke du skal udenlands. så er det nok stedet at få den. :P

9

søndag, 13. juli 2008, 23:35

Tak for jeres tip - men elgiganten er langt fra billigst når det kommer til tilbehør :) Beslutningen er nu taget og der skal købes en Wii. Har fundet frem til at jeg/vi skal have følgende:

- 1 stk. Wii konsol :)
- 1 stk. Wii Remote Controller
- 1 stk. Wii Nunchuck

Er der andet jeg skal købe ud over for at få det mest ud af min Wii?? har læst lidt om nogle kabler.. Skal der købes noget for at få den til at køre i 480p (den højeste opløsning).

Tænke specielt på et kabel som dette:
http://www.mm-konsol.dk/produkter/visvar…ndo&varenr=4011

Udover det er der så nogle spil man bare MÅ eje??
- Super Mario Galaxy?
- Zelda?
- ....

Mvh Stubkier

ÍBM X200
Wii
Xbox 360 Elite
2* AMD 780g

10

mandag, 14. juli 2008, 00:35

Citeret

Tak for jeres tip - men elgiganten er langt fra billigst når det kommer til tilbehør :) Beslutningen er nu taget og der skal købes en Wii. Har fundet frem til at jeg/vi skal have følgende:

- 1 stk. Wii konsol :)
- 1 stk. Wii Remote Controller
- 1 stk. Wii Nunchuck

Er der andet jeg skal købe ud over for at få det mest ud af min Wii?? har læst lidt om nogle kabler.. Skal der købes noget for at få den til at køre i 480p (den højeste opløsning).

Tænke specielt på et kabel som dette:
http://www.mm-konsol.dk/produkter/visvar…ndo&varenr=4011

Udover det er der så nogle spil man bare MÅ eje??
- Super Mario Galaxy?
- Zelda?
- ....

Mvh Stubkier

Super Mario er jo Super Mario...Dvs. hvis du er til Super Mario så køb det.
Zelda er jeg personlig ikke imponeret over - syntes ærligt talt det er røvkedeligt og Wii-controlleren bidrager ikke med noget der der gør det til et must have*....men nu har jeg så heller aldrig rigtigt spillet Zelda, så jeg skal ikke sige om der er noget at hente for fans...

Det korte af det lange er at Wii´en først rigtigt kommer til sin ret når du spiller sammen med andre. Grafikken er jo ikke noget at skrive hjem om og gameplayet i spillene er ofte heller ikke det vilde... Men når gutterne er på besøg så holder Wii 100% - Wii Sports kan sagtens stå for underholdningen en hel aften. Hvilket vel siger en del for et bundlet spil ;)

Så mit råd er at satse på multiplayerspillene først og fremmest - odds´ne taler for at du alligevel kommer til at få mest glæde ud af dem i længden....

* Havde hele tiden fornemmelsen af at spille Kya eller Jak....

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.