Nu har min lillebror en PS3 og har dertil købt GTA IV.
Hvis jeg var dig ville jeg vente til det kommer til PC (Hvornår kommer det?) og det begrunder jeg med den ekstremt ringe FPS der er på PS3 generelt, og især i GTA IV.
Det meget fedt at man kan få sig en konsol der kan spille de fede spil og at det er i HD etc...Men hvad skal man bruge det til hvis FPS'en ikke kan holde sig stabilt over de 25-30 stykker?
Jeg siger ikke at GTA IV konstant lider af FPS lag, men det er mere eller mindre til stede 80% af den tid jeg spiller det i, og kan virkelig blive slemt hvis der sker meget på skærmen på samme tid. Det er ikke kun GTA IV jeg har oplevet det i, Assasins creed og S.K.A.T.E. lider også af fps lag, dog i mindre grad.
Derfor ville jeg personligt spare de ca. 3k + spillets pris og vente til det kommer til pc.
Og hvis nogen nu siger at det kun er på min brors ps3 det sker, så tager de fejl, har set spillet hos andre og de lider også af lav fps
Men hvis du er en af dem der ikke går så meget op i stabil fps (nogen ligger ikke lige så nemt mærke til det / er ligeglade) så tag og prøv spillet i en butik etc, og se om det noget for dig på ps3.