bisoshock film...

  • fandt lige dette http://underholdning.dk.msn.co…spx?cp-documentid=8271941 og synes jeg ville poste det hvis det var at der var nogen der ikke havde læst det, bliver spændende om det bliver endnu en dårlig film baseret på et spil, eller rent faktisk en god film baseret på et spil som også følger storyline fra spillet, men med den instruktør må man da håbe det bliver en god film, de eneste film som jeg synes var nogenlunde og som også var baseret på et spil var silent hill og resident evil 1 :)

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Historien er der jo, fantastisk historie i det spil. Men om en film vil være god... Det ved jeg sku ikke helt. Hvis den bliver lavet ordentlig, og ikke bare en billig skodfilm, så kan det sku godt være der potentiale :D

  • Gore Verbinski skal instruerer filmen, ham har jeg meget tillid til. Tror det bliver en god film. Jeg kan godt forestille mig at han nok skal finde en måde at få filmen til at blive en succes.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fino
    Gore Verbinski skal instruerer filmen, ham har jeg meget tillid til. Tror det bliver en god film. Jeg kan godt forestille mig at han nok skal finde en måde at få filmen til at blive en succes.


    Ja, han burde sgu kunne få en fed film ud af det, jo et super emne at starte med! :pokey:

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W