Iron man - god eller dårlig?

  • Mig og nogle venner har besluttet at skal ind og se Iron man, ville så lige spørge om nogen har set den og hvad de synes om den... vi håber på den er lidt ala Transformers, det var nemlig en kanon film.


    Tak på forhånd.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Den var: FUCKING FED! :evil: :clap:


    Tror jeg seriøst også.. skal ind og se den i aften, så skal nok vende tilbage.. men glæder mig sygt meget!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • har fået samme repsons fra venner og familie..en af de fedeste marvel film..hvor tæt den lægger sig op ad den gamle iron man fortolkning ved jeg heller ikke endnu :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Var lige inde at se den igår og må sige at det var så mega fed!! :clap:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • fed fed film - var lige inde og se den iaften - sygeligt grineren og sindsygt action der er i den - Ville bare gerne have set de to Iron men slås lidt mere..:D havde været fantastisk finish på en ellers mega blæret film..:D

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Absolut en kanon film, og go humør byder den også på :))

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Hov har da helt glemt at poste...
    Så den i onsdags og kan kun være enig: Super fed film!
    ...jeg vil dog anbefale at man ikke sidder bagerst i biografen, det her er en film med HD-lyd hvilket vil sige masser af bas og masser af bagkanal lyd (dem som har set BD film med TrueHD eller DTS-Master ved sikkert hvad jeg mener) - så den i Imperial, sad midt i salen, men kunne høre reflektions pladerne nede bagi stå og rumle med op til flere gange, meget kraftigt!
    Dét var faktisk ret fedt! ...bare ikke så sjovt for dem der sad dernede, har sikkert være bange for de faldt ned i hovedet på dem :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    Overvejer stærkt at gå ind og se den men jeg plejer ikke at være så god til det der biograf noget.


    a hva? du køber en billet, køber popcorn+sodavand+diverse, går ind i salen og finder din plads? :pokey:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • er heller ikek meget for biografer...skal helst ligge ned og se film, og lyden i biffen er sq også for høj for mig normalt..specielt hvis man snakker action film......men den her må jeg vidst hellere ind og se.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis


    a hva? du køber en billet, køber popcorn+sodavand+diverse, går ind i salen og finder din plads? :pokey:


    Mener bare at jeg aldrig får mig selv taget sammen til det.