Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

søndag, 30. november 2003, 18:24

Citeret

Originally posted by Noobie
[SIZE=4]MY COMMENT :[/SIZE]

Jeg er mega Matrix-Fan, jeg har set 1'eren 40 gange elller sådan noget lign.

The Matrix: Syntes den er virkelig go, Neo bliver "The One" og hele triologien begynder...

The Matrix Reloaded: Vi får mere at vide om ZION, og ZION skal reddes.. Om den er fyldt med små ting som man BARE SKAL HAVE MED FØR MAN KOMMENTERE FILMEN.. F.eks scenen hvor Morpheus sidder i sin røde stol og snakker, får Neo en slags "flashback" hvor han ser vinduer på en bygning blive smeltet og ild kommer ud af dem!!!

PRÆCIS som der sker med bygningen hvor man møder "The Arkitekt".. Så allerede der, var det bestemt af bygningen skulle ødelægges, altså en slags "kigge ind i fremtiden"...

Også lige i starten af scenen hvor han kommer ind i "kamera-rummet hvor arkitekten er".. De små fjersyn, er PRÆCIS samme som dem man sker i 1'eren, hvor MR.Anderson er inde i forhørsrummet, lige hvor den scene starter kommer der også sådan nogle små fjernsyn bare zoomet ind i fjernsynet, i stedet for at zoome ud..

Syntes virkelig The Wachowski Brothers har disket op for den vildeste historie.. og Den er så imponerende flot og masser af filosofier og myter blandet i 3 filmm.. er virkelig flot..

Og hvis man har set "The matrix" , "The Matrix Reloaded", og "Matrix Revolutions", "Animatrix", Og spillet spillet "Enter The matrix"... får man virkelig den vildeste historie af dem alle...!!

Det har man skam (lige bortset fra det hele faktisk er en film) ... Måske lige på nær enter matrix, som ikke var det vildeste spil ...

42

søndag, 30. november 2003, 21:27

Ja okay, jeg har alle 5 stks.. og syntes hele matrix-universet er totalt "iorden" ;) :evil:

Der kommer vidst også et nyt PC-spil om "Seraph" (Ham der beskytter Oraklet).. Med flere små historier, efter Revolutions har "Seraph" vidst arbejdet for "The MerVeingean" (kan ikke huske hvordan det staves).. ;)

43

mandag, 1. december 2003, 01:24

Citeret

Originally posted by Noobie
Ja okay, jeg har alle 5 stks.. og syntes hele matrix-universet er totalt "iorden" ;) :evil:

Der kommer vidst også et nyt PC-spil om "Seraph" (Ham der beskytter Oraklet).. Med flere små historier, efter Revolutions har "Seraph" vidst arbejdet for "The MerVeingean" (kan ikke huske hvordan det staves).. ;)

hvis det er spillet jeg har set klip fra, ser det ikke specielt lovende ud ...

Der skal nok heller ikke så meget til at slå Enter the Matrix (hvor jeg kun synes de "fede" ting man kunne løftede spillet lidt)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.