Matrix Revolutions (go eller dårlig?)

  • den er feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!!! elsker den film :D jeg var ikke skuffet over hovedet.. den er kun lidt anderledes end de 2 andre.. den minder faktisk lidt om 1'eren .. med action og så'en :)

  • Jeg var inde og se den til premieren.. Og jeg var max skuffet...
    Det kunne lige så godt have været en superman film i stedet for en Matrix film...
    Vi ser heller ikke nogen ordentlig afslutning på nogle af de andre "Skurke" hvilket irritere mig meget....
    Og selve historien om "Matrix"... Tjaa...


    Men ok.. Det er fede effekter, og en masse superman flyve action...
    Men alligevel... De mangler lidt det fede matrix spørgsmål fra 1'eren...

  • hvorfor bruge off topic til det.. vi har et film og musik forum nu.. og der er allerede i tråd om det der..

  • Quote

    Originally posted by niszen
    hvorfor bruge off topic til det.. vi har et film og musik forum nu.. og der er allerede i tråd om det der..


    Hovsa... Jeg havde da slet ikke set der var kommet nye "emner" i forumet.. :T

  • Quote

    Originally posted by AtoM!C
    Naah jeg synes den var fed nok. Men der er nu stadig mange spørgsmål der ikke er blevet besvaret og det er nu lidt nederen :(


    En del af de spørgsmål kan sikkert besvares ved at se AniMatrix :)
    Det er et must at se den inden man faktisk så Reloaded da en del af handlingen kommer via AniMatrix

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Jeg er lige kommet hjem fra biografen efter og ha været inde og se den, og jeg kan ikke forstå hvorfor folk siger den er dårlig, ja ok den er anderledes i forhold til 1'eren, men det ville sku os være kedeligt hvis alle 3 film var næsten ens....


    Og angående Animatrix kan alle afsnitne, mener der 9 stk købes på en DVD skive i bla. bilka for 100kr, skal ha den hentet onsdag når jeg skal ud og hente special editon versionen af 2 Fast 2 Furious :P

  • Syntes den var max fed, jeg har det virkelig så underligt da jeg så den. Jeg følte mig total 100% med i den og rystede lidt :] ..


    WHATEVER!!! Den var feeed!.. Nye Ide'er, og en slutning hvor.. Nej, i skal sq selv se den! ;)

  • Umiddelbart sad jeg med en tom fornemmelse efter filmen, men efter at have læst et tons af kommentare (Mange pænt dårlige), forstod jeg meget mere af filmen, og synes ikke den er dårlig ..


    Det eneste sted jeg ligesom vil sige man pressede citronen en tand for meget, var supermandseffekterne til sidst. Okay meget fed scene, dog foregik den for meget i luften ...


    Anyway, synes mange har det med at se de 3 film hver for sig, men forstår derfor ikke at se den i en stor sammenhæng, hvilket desværre er surt. Ser man på det hele i en sammenhæng, så giver alt jo masser af mening.


    Tråden jeg læste omkring filmen er inde på xplayn.com ... Nogle af gutterne, desværre for få, har forstået filmen og argumenteret rigtig godt, mens andre bare siger den var dårlig. Ikke nok slåssescenener inde i selve matrix, men tænk hvorfor ;) Men det kan i jo selv kigge på, hvis i vil ..


    Jeg synes i hvertfald ikke filmen er sådan dårlig. Vil også få den set igen, og forstå det hele meget bedre.


    Ps., hvorfor er så mange imod den åbne slutning etc., da kedeligt med en lykkelig slutning. Hvis man vil se det, så se en eller anden disneyfilm eller læse et eventyr, det ender jo altid så lykkeligt (Måske lidt for paradoksalt efter min smag eller trivielt)

  • Quote

    Originally posted by AtoM!C
    Så animatrix marathon i fredags. Lidt øv de manglede 1, the final flight of the osiris. Men den kan hvis downloades lovligt.


    Nej kan den ik.. desværre.. jeg har set A Detective Story og The Second Renaissance Part 1&2 .. Jeg gad gad vildt godt se Kid's Story og Final Flight of the Osiris :D så gir reloaded pludselig mere mening :)

  • skod film!! 1eren er den eneste der holder 100 %


    virker som om de har prøvet at få filmen færdig så hurtigt så muligt så den kunne komme før LOTR 3

  • Quote

    Originally posted by lortelort
    skod film!! 1eren er den eneste der holder 100 %


    virker som om de har prøvet at få filmen færdig så hurtigt så muligt så den kunne komme før LOTR 3


    Ahh næppe, den var jo allerede færdig da 2'eren var færdig ... Måske kun nogle småting der skulle laves ..


    Og sæt den nu ikke op imod 1'eren, men se det hele som en film, så virker det bedre, for ellers vil 1'eren jo klart være den bedste ..