1

tirsdag, 8. april 2008, 11:29

Hvis man nu starter et diskotek. er der så nogen krav om noget licens eller andet ang. musikken, som der f.eks. er på netradioer? og i så fald hvor kan man få det henne ?

og hvor mange omkring århus området ville være glad hvis der kom et diskotek med musikgenren House/Hardstyle ?

2

tirsdag, 8. april 2008, 11:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af PaW^
Hvis man nu starter et diskotek. er der så nogen krav om noget licens eller andet ang. musikken, som der f.eks. er på netradioer? og i så fald hvor kan man få det henne ?

og hvor mange omkring århus området ville være glad hvis der kom et diskotek med musikgenren House/Hardstyle ?

Du skal vel betale afgifter til KODA osv. for musikken du spiller på stedet ;)

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

3

tirsdag, 8. april 2008, 11:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af PaW^

Det må du nok hellere lave en markedsundersøgelse omkring, det er der ingen på Tweak der kan give dig svaret på ;)

4

tirsdag, 8. april 2008, 12:17

ved jeg godt Burger ;) men ville bare lige spørge her, fordi har efterhånden set en del herinde som godt kan lide den slags musik :P

5

tirsdag, 8. april 2008, 22:37

Ville da være fedt med et sted i århus med sådan noget musik, bare det ikke blev fuld af coke vrag :D

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

6

tirsdag, 8. april 2008, 22:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af DXC
Ville da være fedt med et sted i århus med sådan noget musik, bare det ikke blev fuld af coke vrag :D

Hvis jeg startede sådan et sted, så vil jeg gøre alt for at folk ikk sku være på stoffer.. men det kan self ikk undgåes

7

tirsdag, 8. april 2008, 23:41

lav events i ceres hallerne som vi engang gjorde det holder og koster dig ikke det vilde :)

8

tirsdag, 8. april 2008, 23:46

Der er da allerede et House-diskotek: Essens :)

9

onsdag, 9. april 2008, 15:30

Det eneste ordentlig hardstyle diskotek i Danmark er Ateza i sønderjylland. Og man kan næsten aldrig finde noget her i sjælland.

10

onsdag, 9. april 2008, 22:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fino
Det eneste ordentlig hardstyle diskotek i Danmark er Ateza i sønderjylland. Og man kan næsten aldrig finde noget her i sjælland.

Ateza er cool nok, men der er godt nok også mange freaks on E derinde.

Jeg tror der er marked og publikum til det, men det skal placeres centralt i landet så både dem Fra sjælland og dem fra jylland og fyn nemt kan komme til det.

Fx Odense, - det er ca. midt i mellem. Eller "kundepunkterne" som Fredericia, Nyborg.

11

onsdag, 9. april 2008, 23:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Det er så ikke et diskotek, mener faktisk bare det er en café/bar?

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

12

onsdag, 9. april 2008, 23:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af AbeTis

Citeret

Det er så ikke et diskotek, mener faktisk bare det er en café/bar?

Der var masser af folk der hoppede og dansede over det hele, sidst jeg var der.

Så i mine øjne kan det godt gå som "diskotek". Men ja, som udgangspunkt er det nok mest en café/bar som du siger. :)

13

fredag, 11. april 2008, 19:21

Citeret

Åhh elsker Essens :9xo

Det diskotek/bar med det bedste rom-udvalg i Århus... Det er sku verdensklasse!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.