1

søndag, 2. marts 2008, 17:36

Hey.. Hvad for noget musik kan i bedst lide?

Hjælp tak :P

2

søndag, 2. marts 2008, 17:37

Ikk noget af det der, hvor er Metallica :D

3

søndag, 2. marts 2008, 17:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Svan
Ikk noget af det der, hvor er Metallica :D

Synes også udvalget er meget sparsomt ;) men det var dog et navn som faldt i min smag.

Mvh Stubkier

ÍBM X200
Wii
Xbox 360 Elite
2* AMD 780g

4

søndag, 2. marts 2008, 17:39

synes Metallica er ved at blive for poppet.. Jeg er helt holdt på med at høre Metallica..

5

søndag, 2. marts 2008, 18:08

Har stemt, man fatter ikke rigtig hvad jeg skal bruge afstemningen til.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

6

søndag, 2. marts 2008, 18:15

Så længe jeg fatter hvad jeg skal bruge den til så er det fint for mig? T_T

7

søndag, 2. marts 2008, 18:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af Nightwish

Egentlig ikke.

Hvis alle sad og skrev tråde dagen lang, der kun gav mening for dem selv, hvad ville det så ikke ende i?

Men du udstiller egentlig kun din egen integritet på denne måde...eller i hvert fald mangel på samme.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

8

søndag, 2. marts 2008, 18:33

Citeret

Kan du måske sige hvad er nysgerrig.

Har stemt.

9

søndag, 2. marts 2008, 18:34

Citeret

synes Metallica er ved at blive for poppet.. Jeg er helt holdt på med at høre Metallica..

Hvordan kan Metallica pludselig blive poppet når det er fem år siden de sidst udgav en skive? :crazyeyes:

10

søndag, 2. marts 2008, 18:34

Har stemt :) ...

Disturbed er der to gange på listen ;)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

11

søndag, 2. marts 2008, 18:35

Du kan jo ikke spørge hvilket musik folk bedst kan lide, og så komme med ca. 10 navne der kun dækker over en 2-3 genrer. Det er da useriøst.

12

søndag, 2. marts 2008, 18:42

Flot tråd :ph34r:

Du laver en poll og spørger os om, hvad vi bedst kan lide af musik.

Når du tager fat i en poll, burde den så ikke indeholde noget overordnet i stedet for et snævert udvalg?

13

søndag, 2. marts 2008, 18:46

Tror jeg laver en poll over hvor mange gange folk tører sig i r**** når de er på tønden.

14

søndag, 2. marts 2008, 19:08

Synes godt nok ikke den her afstemning er så nødvendig, efter vi lige har haft dit ynglings metal musik. Der er jo alt for mange bands i verden til folk kan vælge mellem de 10-12 der nu er der.

Men nu vil jeg da altid gerne være med, og selvom ingen af de der bands er i min top3 så er det Slayer der kommer først af dem der.

AMD Athlon 64 Processor 3400+
2048MB DDR PC3200 RAM
ATI HD4850 512MB DDR3

15

søndag, 2. marts 2008, 19:36

Kan man ikke ændre navnet på en afstemning? Kan ikke finde det nogle steder? o_O?

16

søndag, 2. marts 2008, 19:44

Citeret

Kan man ikke ændre navnet på en afstemning? Kan ikke finde det nogle steder? o_O?

Du kan ændre navnet på din tråd. Hvis du vil have ændret navnet på din afstemning, så skal du have en fra teamet til at hjælpe dig - så du kan jo fortælle hvad den skal kaldes i stedet for ;)

17

søndag, 2. marts 2008, 19:46

Citeret

Det kan du nede i bunden under Administrative Options -> Editer

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.